خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

برنده یزدانی به دوبنده روسیه رسید؛ وعده انتقام در آلبانی!

نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

17 اردیبهشت 1403


ساعت :

۱۱:۵۵

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

اختصاصی خانه کشتی– رقابت های کشتی آزاد قهرمانی روسیه، در حالی برگزار شد که در اوزان غیرالمپیکی و در وزن ۷۰ کیلوگرم، اینالبک شریف موفق شد با قهرمانی در این وزن به دوبنده کشورش در مسابقات جهانی برسد. شریف در فینال این وزن موفق شد با نتیجه ۷ بر ۴ از سد کوربان شیرایف عبور کند و مسافر مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی در آلبانی شود.

این کشتی گیر روسی، سال گذشته در فینال لیگ برتر کشتی آزاد ایران در ترکیب تیم انبوه سازان هوتن به روی تشک رفت و در رقابت با امیرمحمد یزدانی پیروز شد و حالا به نظر می رسد باید منتظر نبرد انتقامی آن ها در آلبانی بود.

یزدانی که در چرخه انتخابی امسال شانس خود را در وزن المپیکی ۷۴ کیلوگرم امتحان کرد، در مسابقات کشوری سوم شد و به دلیل کسب نقره جهان در سال ۲۰۲۳، این شانس را داشت تا بار دیگر در وزن ۷۰ کیلوگرم محک بخورد. نهایتا یزدانی به همراه محمدعلی عموزاد قهرمان کشور، به مسابقات یاشاردوغو اعزام شدند که یزدانی از سد عموزاد گذشت و در ادامه نیز قهرمان آسیا شد تا ملی پوش ایران در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی باشد.

به این ترتیب در صورت صادر شدن ویزای ملی پوشان ایران از سوی آلبانی و حضور آن ها در این مسابقات، باید منتظر نبرد انتقامی زیبای این دو کشتی گیر در وزن ۷۰ کیلوگرم بود.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *