خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

بس کنید بازی با روح و روان کاپیتان را!

نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

16 اسفند 1402


ساعت :

۲۲:۵۰

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

این روزها شایعات مختلف درباره شرایط حسن یزدانی باعث ناراحتی هواداران کشتی شده است.


اختصاصی خانه کشتی– این روزها کافی است سری به گوگل یا سایت های مختلف بزنید تا با انبوهی از خبرهای مختلف، با تیترهای گول زننده و پر طمطراق درباره حسن یزدانی مواجه شوید؛ فرقی نمی کند وارد چه سایت و نشریه ای شوید، گویی همه در یک مسابقه با مقصد نامعلوم صرفا به دنبال جذب لایک و کلیک و بالا بردن آمار بازدید هستند و در این بین چه اسم رمزی بهتر از حسن یزدانی؟ مرد ۹ مداله کشتی جهان که چند ماه است به دلیل جراحی کتف از تمرینات تخصصی کشتی دور است و حالا حضور او در پاریس در فاصله چند ماه تا المپیک به دغدغه ورزش دوستان تبدیل شده است.

کافی است سری به پایگاه ها و نشریات بزنید تا ببینید هرکدام با یک تیتر گمراه‌کننده چگونه درباره یزدانی مطلب زده اند؛ گروهی می نویسند کپسولی کتف یزدانی درست عمل نشده، گروهی دیگر می نویسند حسن المپیک را از دست خواهد داد و برخی هم معتقدند او کلا انصراف می دهد! آش آنقدر شور شده که هرکسی بدون کم ترین تخصص و اطلاع از وضعیت یزدانی، برای خودش نظر دقیق پزشکی می دهد و خیلی ها هم معقتدند این عمل نقطه پایان دوران حرفه ای یزدانی است.

البته در اینکه خیلی ها نگران سلامت قهرمان جهان و المپیک و حضور او در المپیک ۲۰۲۴ هستند شکی نیست، اما هر چیزی حد و اندازه ای دارد و این روزها موج سواری و کلیک گرفتن با نام یزدانی به عادت خیلی از رسانه ها تبدیل شده است؛ یزدانی این روزها بیش از هر زمانی به آرامش ذهنی نیاز دارد تا در فضایی آرام، بدون دغدغه و مشکل به درمان خود برسد و بتواند از فروردین ماه روی تشک برود و تمرینات کشتی را آغاز کند. اگر چه جراحی کتف جزو سخت ترین جراحی ها به خصوص برای یک کشتی گیر است اما در شرایطی که خود پزشکان و جراحان متخصص، معتقدند وضعیت درمانی حسن یزدانی به خوبی سپری می شود، چرا عده ای اصرار دارند مدام او را به حاشیه ببرند و در فضای مجازی و رسانه ای اخبار زرد بزنند؟

این در حالی است که یزدانی مدت هاست از هیاهوی فضای مجازی دور است و کم ترین فعالیت را در صفحه خود دارد اما گویی برخی همچنان دست از سر او بر نمی دارند و هر بار با یک تیتر و مطلب غیرحرفه ای قصد به حاشیه کشاندن قهرمان پرافتخار کشتی ایران را دارند. بهتر است یزدانی در این مدت با آرامش و بدون هیاهو کارش را پیگیری کند تا به روی تشک برگردد و خود را آماده حضور در المپیک پاریس کند تا یک مدال خوش رنگ دیگر به ویترین افتخاراتش اضافه شود.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *