خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

بغض کشتی‌گیر سرشناس ترکید؛ اگر بخواهم حرف بزنم…(عکس)

مجتبی گلیج - کشتی آزاد- کشتی مازندران
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

31 فروردین 1403


ساعت :

۲۲:۰۲

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

خانه کشتی– مجتبی گلیج ملی پوش ۹۷ کیلوگرم ایران که به خاطر مصدومیت نتوانست در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کند و با وجود آن که پزشک آسیب دیدگی و شرایط او را تایید کرده بود اما این کشتی گیر از چرخه انتخابی کنار گذاشته شد.

این اتفاق در حالی رخ داد که کشتی گیرانی چون یونس امامی نیز شرایطی مشابه گلیج داشتند اما کادرفنی با حضورشان در انتخابی موافقت کرد و با وجود باخت به حریف مستقیم راهی رقابت های کسب سهمیه المپیک و ملی پوش ایران در پاریس شد.

حالا گلیج با انتشار چند استوری به حق خوری که در حقش رخ داده واکنش نشان داده چرا که او معتقد است می توانست به مانند بقیه ملی پوشانی که مشکل پزشکی دارند به انتخابی المپیک برود و ملی پوش ایران در پاریس باشد.

برچسب‌ها:
2 دیدگاه برای “بغض کشتی‌گیر سرشناس ترکید؛ اگر بخواهم حرف بزنم…(عکس)
  1. reza گفت:

    گلیج جان بارها فرصت بهت داده شد و همه مسابقات و تورنمنت‌ها رفتی و باختی. حتی از بعضی‌ کشتی‌گیران سرشناس امتیاز جلو بودی اما باز نتونستی کشتی رو مدیریت کنی و آخرش بازنده اومدی بیرون. اینکه الان فرصت به آذرپیرا داده شده به نفع شما هم هست چون هنوز جوان هستی و یاد میگیری که شانس ممکنه فقط یک بار در خونهٔ آدم رو بزنه. وقتی چند ثانیه مونده کشتی رو برنده بشی اما به بخت خودت پشت‌پا میزنی میبازی دیگه اجازه بده فرصت به دیگران هم برسه.

  2. حمید سلطانی گفت:

    با سلام ، یکی باید که آقای گلیج بگه که اول اینکه تصمیم گیری در هر مرحله ای به عهده کادرفنی می‌باشد دوما شما دوبار برای مسابقات جهانی اعزام شدید و هر دو بار به بهترین های این وزن باخت دادید
    و قبلشم که در انتخابی سال قبل به محمد حسین محمدیان باخت دادید
    اما آذرپیرا هم برنده شما در داخل کشور رو برد
    هم برنده شما در خارج کشور
    و هم موفق به کسب سهمیه شد ، پس اگه به عدالت واقعا اعتقاد دارید ، چرخه رو زیر سوال نبرید ،
    آذرپیرا با شایستگی کامل به المپیک رسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *