خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

به دنبال درخشش در غیاب تانک روس؛ اسنایدر هشت‌تایی می شود؟

کایل اسنایدر
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

4 مرداد 1401


ساعت :

۱۲:۴۷

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

کایل اسنایدر برای هشتمین سال پیاپی نماینده آمریکا در مسابقات جهانی و المپیک خواهد بود.


اختصاصی خانه کشتی– ستاره وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد آمریکا، امسال برای هشتمین سال پیاپی با دوبنده کشورش در میادین جهانی و المپیک حاضر می شود.

کایل اسنایدر که از سال ۲۰۱۵ تا کنون یکه تاز آمریکا در این وزن بوده، از سال ۲۰۱۵ در اولین سال حضور خود در مسابقات، برای آمریکا درخشید و مدال های مختلفی کسب کرد و پس از آن، بدون توقف تا مسابقات جهانی ۲۰۲۱ پیشروی کرد.

اسنایدر در مسابقات جهانی ۲۰۱۵، ۲۰۱۷، ۲۰۱۸، ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ و هم چنین المپیک ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ نماینده آمریکا بوده که حاصل آن یک طلا و یک نقره المپیک، و دو طلا، دو نقره و یک برنز جهان بوده است.

اسنایدر که تا سال ۲۰۱۷ پادشاه بی رقیب این وزن بود، پس از حضور عبدالرشید سعدالله یف در این وزن به چالشی سخت خورد؛ او در اولین سال حضور تانک روس در این وزن در مسابقات جهانی پاریس ۲۰۱۷ به قهرمانی رسید اما پس از آن رنگ طلا را ندید و نتوانست پشت حریف روسی را به تشک بچسباند.

حالا و در غیاب حریف قلدر، اسنایدر فرصت دارد تا دوباره طلای این وزن را به نام خود ثبت کند و تاج پادشاهی اش را پس بگیرد.

قهرمان المپیک ریو در مسابقات انتخابی آمریکا از سد کالین مور گذشت و حالا آماده است تا در صربستان پنجه در پنجه رقبا بیندازد. در این وزن محمدحسین محمدیان نماینده ایران است که مطمئنا یکی از رقبای اصلی اسنایدر در مسیر قهرمانی محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *