خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

بووایسار سایتیف: عطش رومن ولاسوف برای سومین طلای المپیک تحسین برانگیز است

نویسنده:

خانه کشتی

تاریخ :

22 بهمن 1400


ساعت :

۱۴:۰۴

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

بووایسار سایتیف معتقد است رومن ولاسوف با پشتکاری که دارد باز هم میتواند موفقیت های بزرگ کسب کند. 


اختصاصی خانه کشتی– رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی کشور روسیه برگزار شد و نفرات برتر مشخص شدند. در این پیکارها رومن ولاسوف دارنده مدال های طلای المپیک لندن و ریو برای نخستین بار در وزن ۸۲ کیلوگرم کشتی گرفت و توانست مقتدرانه به مقام قهرمانی دست پیدا کند. وی پس از کسب عنوان قهرمانی کشور در مصاحبه ای دومین بار اعلام کرد که می خواهد همانند بوایسار سایتیف طلای سوم المپیک را کسب کند. 

بوایسار سایتیف اسطوره افسانه ای دنیای کشتی در بخشی از صحبت هایش در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی روسیه درخصوص اظهارات ولاسوف گفت:

خوشحالم که چنین ورزشکار بزرگی برای اهداف مدنظرش من را به عنوان مثال معرفی کرد. اینکه ولاسوف پس از  پشت سر گذاشتن دوران طولانی سخت و طاقت فرسا در ورزش، همراه با آسیب دیدگی، سخت کوشی و مقاومت بسیار زیاد، چنین نگرش و آرزوی بزرگی در سر دارد بسیار باارزش و تحسین برانگیز است. او به جلو حرکت می کند و سختی ها را تحمل می کند و طرفداران پرشمار خود در جهان را خوشحال می کند.

سایتیف ادامه داد:

در کشور ما ولاسوف نه تنها در کشتی بلکه در زمینه های غیر ورزشی نیز از اعتبار زیادی برخوردار است. صداقت، شخصیت و تمام ویژگی های او برای بسیاری از مردم جذاب است. او الگوی جوانان ماست. تمایل ولاسوف برای مبارزه بیشتر شخصاً برای من قابل احترام است. من از صمیم قلب برای او آرزوی موفقیت دارم. شک ندارم که این انتخاب درستی است و رومن برای تحقق این آرزو قدرت، ذهن و روحیه کافی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *