خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

تانک روسی بالاخره روی تشک آفتابی می‌شود؟

عبدالرشید سعداله یف
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

31 اردیبهشت 1402


ساعت :

۱۴:۰۰

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

شنیده‌ها حاکی از حضور احتمالی عبدالرشید سعدالله یف در دور بعدی لیگ پادوبنی است.


اختصاصی خانه کشتی– پس از محرومیت روس‌ها از مسابقات جهانی ۲۰۲۲، تا کنون عبدالرشید سعدالله یف قهرمان نامدار این کشور روی تشک نرفته است.

تانک روسی پس از قهرمانی در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ آماده بود تا رکورد مدال های پیاپی جهان و المپیکش را دست نیافتنی تر کند اما محرومیت روسیه از مسابقات بین المللی، باعث شد او از خانه نظاره گر مسابقات جهانی ۲۰۲۲ باشد‌.

این در حالی است که روس‌ها امیدوار بودند تا مجوز حضور در جهانی ۲۰۲۳ را بگیرند اما فعلا بعید است این موضوع رنگ حقیقت به خود بگیرد و احتمالا ورزشکاران این کشور در المپیک دوباره به عرصه بین المللی برگردند.

همین محرومیت باعث شده تا بارها در تورنمنت‌های داخلی روسیه، همه منتظر حضور سعدالله یف باشند اما او در مسابقاتی از جمله جام یاریگین و لیگ پادوبنی شرکت نکرده و حالا برخی رسانه‌های روسیه، از احتمال حضور او در دور بعدی لیگ پادوبنی خبر داده‌اند.

این لیگ که در دو مرحله قبلی آن ستاره‌های نامداری از کشورهای مختلف در آن شرکت کردند، در پایان جولای شاهد سومین مرحله خود خواهد بود که احتمال حضور تانک روسی در آن زیاد است.

همچنین رسانه‌های روسی خبر داده‌اند که سران کشتی این کشور برای جذابیت بخشیدن به این مسابقات، به دنبال مذاکره با کایل اسنایدر و جی دن کاکس هستند تا در صورت حضور آن‌ها، یک نبرد تمام عیار بین سعدالله یف و یکی از رقبای قلدر آمریکایی‌اش شکل بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *