خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

تدبیر اتحادیه جهانی برای بازگشت روسیه و بلاروس به مسابقات

کوربانوف روسیه
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

16 فروردین 1402


ساعت :

۱۰:۳۰

منبع:

فارس

اتحادیه جهانی کشتی، تدبیری ویژه برای حضور کشتی‌گیران روسیه و بلاروس در مسابقات اتخاذ کرد.


خانه کشتی– دفتر اتحادیه جهانی کشتی یک جلسه فوق‌العاده برای بحث در مورد امکان بازگشت کشتی‌گیران روسیه و بلاروس به مسابقات پس از توصیه‌های هیات اجرایی کمیته بین‌المللی المپیک برگزار کرد.

دفتر اتحادیه جهانی کشتی بر تعهد این سازمان به ترویج صلح و برادری از طریق ورزش و همبستگی خود با مردم اوکراین تاکید کرد. همچنین UWW به حمایت از جامعه کشتی اوکراین ادامه خواهد داد، همانطور که از زمان شروع جنگ انجام داده است.

در ادامه این گزارش آمده است: به عنوان یک اصل کلی، این سازمان به اتفاق آرا از بازگشت کشتی‌گیران روسیه و بلاروس به رقابت تحت شرایط مشارکت تعیین شده توسط IOC حمایت کرد. همچنین مصوب شده بلافاصله به این کشتی‌گیران در رده‌های سنی زیر ۱۵ و ۱۷ سال اجازه می‌دهد تا به عنوان ورزشکاران بی طرف در مسابقات بین‌المللی شرکت کنند.

در این باره نناد لالوویچ، رییس اتحادیه جهانی کشتی، گفت:

ورزش، در طول تاریخ، برای نزدیکتر کردن مردم بوده است. کشتی به عنوان یک ورزش، توانایی منحصر به فردی برای گرد هم آوردن افراد از فرهنگ‌ها و پیشینه‌های مختلف دارد. این پتانسیل بسیار خوبی برای کمک به ایجاد صلح و مدارا در میان جوامع، کشور‌ها و مناطق مختلف است.

در پایان این گزارش آمده است که تحریم‌ها علیه دولت‌ها یا مقامات دولتی روسیه و بلاروس باقی می‌ماند و هیچ رویداد بین‌المللی تحت نظارت UWW در فدراسیون روسیه برگزار یا به آن اختصاص داده نمی‌شود.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *