خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

تورنمنت رنکینگ مصر؛ درخشش لژیونر های روسیه در غیاب تیم ملی این کشور!

نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

9 اسفند 1401


ساعت :

۱۲:۰۲

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

سه کشتی گیر روسی الاصل موفق شدند در مسابقات جام ابراهیم مصطفی مصر، به مدال برسند.


اختصاصی خانه کشتی– مسابقات کشتی رنکینگ مصر جام ابراهیم مصطفی، طی روزهای گذشته در این کشور برگزار شد که نکته جالب، حضور ۴ لژیونر روسی در این مسابقات بود.

روسیه که پس از حمله نظامی به اوکراین از حضور در مسابقات محروم شده و در این رقابت ها هم طبق معمول حضور نداشت، ۴ لژیونر با تابعیت دیگر کشور ها داشت که در کشتی آزاد به روی تشک رفتند.

احمد تاج الدینوف با پرچم بحرین، ولادیسلاو بایتسایف با پرچم مجارستان و باتیربک تساکالوف با پرچم اسلواکی در وزن ۹۷ کیلوگرم و یوسف باتیرمورزائف با پرچم قزاقستان، به عنوان کشتی گیران روسی الاصل در این رقابت ها حاضر شدند.

در ۹۷ کیلوگرم، باتیربک تساکالوف، نایب قهرمان جهان در سال ۲۰۲۲ موفق شد به قهرمانی برسد؛ او در مرحله نیمه نهایی مقابل هم وطن خود بایتسایف ایستاد و با پیروزی ۴ بر ۴ مقابل او به فینال رسید. هم چنین بایتسایف موفق شد در رده بندی با پیروزی ۸ بر صفر مقابل رقیب ایتالیایی به برنز برسد.

بایتسایف در یک چهارم نهایی موفق شد تاج الدینوف، هم وطن داغستانی خود را ۶ بر ۴ کنار بزند. به این ترتیب در وزن ۹۷ کیلوگرم، کشتی گیران روسی الاصل موفق به کسب یک طلا و یک برنز شدند.

هم چنین در سنگین وزن، باتیرمورزائف موفق شد در رده بندی با برد ۱۱ بر صفر مقابل نیک گودزیافسکی آمریکایی به برنز برسد.

روس ها پس از مسابقات جهانی اسلو در مسابقه ای حاضر نشده اند و چندی پیش پس از مدت ها، با تیم پادوبنی در جام باشگاه های جهان در تهران حاضر شدند که با شکست مقابل بانک شهر از ایران در فینال، به نایب قهرمانی رسیدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *