خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

تورنمنت رنکینگ مصر؛ هر دو فرنگی کار ایران در فینال؛ تکرار فینال جهان برای دلخانی

نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

4 اسفند 1401


ساعت :

۱۷:۰۷

منبع:

فدراسیون کشتی

دو فرنگی کار ایران در روز نخست تورنمنت رنکینگ مصر به فینال رسیدند.


خانه کشتی– دومین رقابت رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در سال ۲۰۲۳ جام ابراهیم مصطفی از ظهر امروز و با برگزاری مسابقات ۷ وزن نخست کشتی فرنگی در شهر اسکندریه مصر در حال برگزاری است.

در رقابت های مقدماتی امروز ۲ نماینده کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند که با شکست تمامی رقبا به دیدار فینال راه یافتند.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۶۳ کیلوگرم میثم دلخانی در دور نخست با نتیجه ۷ بر صفر سیمیک محموداف از قرقیزستان را مغلوب کرد وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی ویکتور سیوبانو دارنده مدال طلا و نقره جهان از مولداوی را با نتیجه ۴ بر صفر از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. دلخانی دراین مرحله مقابل مادیار مالتکبایف از قزاقستان با نتیجه ۲ بر ۱ به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت. دلخانی در دیدار پایانی به مصاف لری ابولادزه دارنده مدال نقره جهان از گرجستان می رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۲ بر صفر مقابل گئورگی ملیا از گرجستان به برتری دست یافت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله تاماش لوای از مجارستان را با نتیجه ۵ بر ۲ مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. ساروی در این دیدار با نتیجه ۵ بر ۲ از سد آرتور عمراف از چک گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار به مصاف روبرتی کوبلیاشویلی دارنده مدال برنز جهان از گرجستان می رود.

رقابت های رده بندی و فینال اوزان فوق از ساعت ۲۰:۳۰ امشب برگزار می شود.

مسابقات سه وزن دوم کشتی فرنگی فردا برگزار می شود که محمدرضا گرایی نماینده کشورمان در وزن ۷۲ کیلوگرم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *