خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

تورنمنت رنکینگ مصر؛ کاووسی فینالیست شد؛ رضایی در رده بندی

نویسنده:

مصطفی ذبیح زاده

تاریخ :

7 اسفند 1401


ساعت :

۱۸:۳۳

منبع:

فدراسیون کشتی

امیرحسین کاووسی فینالیست تورنمنت رنکینگ مصر شد.


خانه کشتی– مسابقات ۱۰ وزن دوم رقابت ها بین المللی کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی (مرحله دوم سال ۲۰۲۳) جام ابراهیم مصطفی، از ظهر امروز یکشنبه در شهر اسکندریه مصر در حال برگزاری است.

نتایج نمایندگان کشورمان در این مسابقات تاکنون به شرح زیر است:

در وزن ۶۱ کیلوگرم یاسین رضایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۹ بر ۸ و ضربه فنی عبدالغنی بنات اله از الجزایر را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی را یافت. وی در دور سوم مقابل ولادمیر کودرین از قزاقستان با نتیجه ۲۰ بر ۱۲ به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل تایربک ژوماشبیک اولو از قرقیزستان دارنده مدال نقره زیر ۲۳ سال جهان از قرقیزستان با نتیجه ۱۸ بر ۶ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.

در وزن ۷۴ کیلوگرم حسین ابوذری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۲ مغلوب سنور دمیرتاش دارنده مدال برنز المپیک و جهان از ترکیه شد و با توجه به شکست این کشتی گیر ترک در دیدار نیمه نهایی، نماینده کشورمان از دور رقابت ها کنار رفت.
در وزن ۷۹ کیلوگرم امیرحسین کاووسی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر فتایریا از الجزایر را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۵ بر ۲ چاندلر مارستیلر از آمریکا را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل بولات ساکایف از قزاقستان با نتیجه ۷ بر ۶ به برتری رسید و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار به مصاف آوتاندیل کنتچادزه دارنده مدال نقره جهان از گرجستان می رود.

مسابقات رده بندی و فینال اوزان فوق امشب برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *