خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

تورنمنت رنکینگ کرواسی؛ دو طلا و یک‌نقره بر گردن ایرانی‌ها؛ باخت دوباره امامی به آمریکا

حسن یزدانی
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

12 بهمن 1401


ساعت :

۲۳:۰۸

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

سه نماینده ایران در روز نخست مسابقات کشتی آزاد تورنمنت رنکینگ کرواسی، به دو طلا و یک نقره رسیدند‌.


اختصاصی خانه کشتی– در جریان مسابقات کشتی آزاد تورنمنت رنکینگ کرواسی، رضا اطری در ۶۱، یونس امامی در ۷۴ و حسن یزدانی در ۸۶ کیلوگرم به روی تشک رفتند که در نهایت اطری و یزدانی طلایی شدند و یونس امامی به مدال نقره رسید.

در وزن ۶۱ کیلوگرم رضا اطری در دور نخست با نتیجه ۴ بر ۳ شوتا فارتنادزه از گرجستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل گامزاتگادجی خالیدوف از مجارستان با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید و به دیدار فینال رسید؛ اطری در فینال با نتیجه ۱۱ بر ۳ و ضربه فنی نارانخو نارمانداخ دارنده مدال برنز جهان از مغولستان را شکست داد و صاحب مدال طلا شد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر ۱ کوجیرو شیگا از ژاپن را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۵ بر صفر تایموراز سالکازانوف دارنده مدال نقره جهان از اسلواکی را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. امامی در این مرحله مقابل جوزف لاوالی از آمریکا با نتیجه ۷ بر ۳ شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل فضلی اریلماز از ترکیه با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی دست یافت اما در فینال با شکست سه بر سه مقابل جیسون نولف از آمریکا به نقره رسید.

در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر سباستین جزیرزانسکی از لهستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۱ بر صفر ابوبکر آباکاروف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. یزدانی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر مارک هال از آمریکا را مغلوب کرد و به فینال رسید. او در دیدار پایانی با امتیاز عالی و نتیجه ۱۳ بر ۲ با هایاتو ایشیگورو از را شکست داد و قهرمان شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *