خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

تورنمنت رنکینگ کرواسی؛ غیبت رقیبِ رحمان و حضور ۱۳ کشتی گیر هندی

دیپاک پونیا
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

15 دی 1402


ساعت :

۱۸:۲۲

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

۵ نماینده کشتی آزاد هند در غیاب باجرانگ پونیا به تورنمنت رنکینگ کرواسی اعزام خواهند شد.


اختصاصی خانه کشتی–  تورنمنت رنکینگ کرواسی در شرایطی از ۲۰ دی به میزبانی پایتخت این کشور آغاز می شود که شروع فصل مسابقات در سال جدید، با حضور بسیاری از عنوان داران جهان و المپیک خواهد بود.

کشتی آزاد هند که در یک سال گذشته با چالش برکناری رئیس فدراسیون، اعتراضات کشتی گیران علیه رئیس سابق و تعلیق مواجه شد، قرار است با ۱۳ کشتی گیر و در غیاب باجرانگ پونیای پرآوازه، عازم کرواسی شد.

باجرانگ پونیا، دارنده مدال برنز جهان و المپیک، در یک سال گذشته رهبر اعتراضات کشتی گیران کشورش علیه شران سینگ بود و در بازی های آسیایی هم به مدال نرسید تا نهایتا از حضور در کرواسی انصراف دهد. او دلیل غیبتش را دوری از تشک و عدم آمادگی اعلام کرد. البته پونیا اعلام کرده تمرینات بدنسازی اش را از سر گرفته اما همچنان آمادگی کامل برای حضور روی تشک را ندارد.

در بین نفرات حاضر در لیست هند، نام نفراتی از جمله امان سهروات (۵۷ کیلوگرم)، یاش (۷۴ کیلوگرم)، دیپاک پونیا (۸۶ کیلوگرم)، ویکی (۹۷ کیلوگرم) و سومیت مالک (۱۲۵ کیلوگرم) به چشم می خورد. این نفرات به همراه باجرانگ، نمایندگان کشتی آزاد هند در بازی های آسیایی بودند که به جز باجرانگ، بقیه نفرات به کرواسی اعزام خواهند شد.

لیست نفرات کامل کشتی هند به تورنمنت رنکینگ کرواسی:

کشتی آزاد: امان سهروات (۵۷ کیلوگرم)، یاش (۷۴ کیلوگرم)، دیپاک پونیا (۸۶ کیلوگرم)، ویکی (۹۷ کیلوگرم) و سومیت مالک (۱۲۵ کیلوگرم)

کشتی فرنگی: جیاندر (۶۰ کیلوگرم)، نیرج (۶۷ کیلوگرم)، ویکاس (۷۷ کیلوگرم)، سونیل کومار (۸۷ کیلوگرم)، ناریندر چیما (۹۷ کیلوگرم) و ناوین (۱۳۰ کیلوگرم)

کشتی زنان: سونام (۶۲ کیلوگرم) و رادیکا (۶۸ کیلوگرم)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *