خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

تیم کشتی فرنگی ایران عازم روسیه می‌شود؟

کشتی فرنگی
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

5 شهریور 1401


ساعت :

۱۷:۱۱

منبع:

تسنیم

باتوجه به برگزاری جام کارولین همزمان با مسابقات جهانی بلگراد، احتمالا تیم منتخب کشتی فرنگی ایران عازم روسیه شود.


خانه کشتی– امسال روس‌ها در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ حضور ندارند. همه تیم‌های ملی روسیه، به دلیل جنگ این کشور علیه اوکراین از شرکت در مسابقات رسمی و بین‌المللی محروم شده‌اند.

به همین دلیل در هیچ یک از مسابقات جهانی نوجوانان و جوانان که طی ماه اخیر در ایتالیا و بلغارستان برگزار شد، حضور نداشتند و طبیعتا در ماه جاری و بعد از آن هم در مسابقات جهانی بزرگسالان و زیر ۲۳ سال هم شرکت نخواهند داشت.

در کنار غیبت در مسابقات رسمی، روس‌ها که هر سال برگزارکننده تورنمنت‌های بین‌المللی بودند امسال اجازه برگزاری مسابقه بین‌المللی هم ندارند، به این ترتیب اگر آنها تصمیم به برگزاری مسابقه بگیرند، حتی اگر تیم خارجی هم به روسیه بیاید، نام مسابقه بین‌المللی به آن اطلاق نخواهد شد.

البته در این مدت روس‌ها هم میزبان اردوی مشترک بوده و هم میهمانش، ارمنستان از جمله تیم‌های خارجی بوده که در این کشور همراه با روس‌ها اردو داشته و به این کشور سفر کرده است.

روس‌ها برای آنکه همزمان با مسابقات جهانی درگیر مسابقه باشند، قصد برگزاری جام کارولین را در همان ایام دارند و به همین دلیل از کشورهای مختلف برای شرکت در مسابقات‌شان دعوتنامه فرستاده‌اند.

فدراسیون کشتی روسیه از ایران هم برای شرکت در این رقابت‌ها دعوت کرده و به احتمال فراوان تیم منتخب کشتی فرنگی ایران راهی روسیه خواهد شد.

باتوجه به اینکه تیم اصلی در مسابقات جهانی بلگراد است، یک تیم هم آبان ماه در مسابقات امیدهای جهان شرکت می‌کند و مسابقات کشتی دانشجویان هم در پیش است، اعزام فرنگی‌کاران جوان به این رقابت‌ها در دستور کار قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *