خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

جامبولات تدیف: در المپیک همه دیدند که کشتی آزاد ما در دنیا قوی ترین است

جامبولات تدیف
نویسنده:

خانه کشتی

تاریخ :

1 مهر 1400


ساعت :

۱۲:۰۳

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

جامبولات تدیف سرمربی تیم کشتی آزاد روسیه با اشاره به اهمیت کسب طلای سعد الله اف در المپیک اعلام کرد این ورزشکار در حال آماه شدن برای المپیک دوره بعدی است.


اختصاصی خانه کشتی– سرمربی تیم کشتی آزاد روسیه درباره وضعیت عبدالرشید سعد الله اف صحبت کرد و گفت:

سعد الله اف از شرایط خوبی برخوردار است و می خواهد در المپیک پاریس حضور داشته باشد. او برای پاریس آماده می شود.

تدیف در خصوص اهمیت پیروزی سعدالله اف مقابل کایل اسنایدر آمریکایی در فینال وزن ۹۷ کیلوگرم المپیک  بیان داشت:

احتمالاً همه متوجه آنچه در این دوره بازی های المپیک در وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد اتفاق افتاده بود شدند. سوال این بود که چه کسی دو بار قهرمان می شود ؟  سعد الله اف یا اسنایدر؟ بعلاوه اینکه چه کشوری در کشتی آزاد برتر جهان می شود؟ و سعد الله اف ثابت کرد که مدرسه کشتی آزاد ما قوی تر است و به همه ثابت شد کشتی آزاد روسیه در دنیا سرآمد و قوی ترین است.

3 دیدگاه برای “جامبولات تدیف: در المپیک همه دیدند که کشتی آزاد ما در دنیا قوی ترین است
  1. R گفت:

    چرا اوزان دیگه رو نمیگی؟
    فعلا که توی ۸۶ کیلو هیچ روسی نتونسته حسن رو شکست بده🙌🏼

  2. R گفت:

    به خاطر اینه که شما مدیریتتون درسته… کشتی آزاد ایران تازه بعد از مدت ها داره حالش خوب میشه🤦🏻‍♀️ همین باعث شده از روسیه و آمریکا عقب بمونیم… ولی اگه همین عملکرد خوبی که توی نروژ داشتیمو ادامه بدیم، می تونیم خودمونو برسونیم

  3. رضا گفت:

    این المپیک بدجور ما رو زخمی کرد. تو ۹۷ کیلو که محمدیان با ترس از روبرو شدن با رشید به یک کشتی گیر سطح پایین باخت و کلا همه رو ناراحت کرد با اون کشتی. حسن هم با عدم مدیریت لحظات پایانی کشتی، آمار سه باخت در مقابل تیلور رو ثبت کرد که دیگه ثابت کنه تیلور کشتی گیر خیلی بهتریه و البته اعصاب همه رو هم به هم بریزه. بقیه هم که همینطور. حسین خانی به کایل دیکی باخت که انقدر وزن کم کرده بود که فقط میخواست دو کشتی اولش رو به سلامت بگذرونه تا به کشتی های مهم برسه. حسین خانی حتی یک حمله هم نکرد. اصلا معلوم نبود چرا رفته المپیک. حتی یک زیر هم نشون نداد. فقط میخواست ببازه و بیاد بیرون از تشک. اینها که میدونن توان ایستادن روی تشک و روبرو شدن با حریف رو ندارن چرا جای دیگران رو میگیرن و اسم کشتی ایران رو در المپیک خراب میکنن. امیدوارم دیگه هیچوقت محمدیان و حسین خانی رو روی تشک کشتی نبینم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *