خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

جردن باروز، ستاره‌ای که خاموش نمی‌شود؛ ببر نیوجرسی در راه تاریخ‌سازی(عکس)

جردن باروز
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

23 اردیبهشت 1401


ساعت :

۱۴:۲۸

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

ستاره سیه چرده کشتی آمریکا، در مسابقات پان آمریکن برای پنجمین بار قهرمان شد.


اختصاصی خانه کشتی– شاید بعد از باخت جردن باروز در المپیک ریو و دیدن اشک های او، خیلی ها فکر می کردند ستاره آمریکایی به پایان خط رسیده و دوران پادشاهی اش به سر آمده؛ باروز اما بعد از آن مسابقات دوباره به میدان برگشت و برای آمریکا مدال گرفت. او در انتخابی المپیک توکیو هم به کایل دیک باخت تا رویای کسب دومین مدالش در المپیک بر باد برود اما بعد از آن، به یک وزن بالاتر رفت و در جهانی نروژ باز هم درخشید تا نشان دهد ببر نیوجرسی، حالا حالاها تمام نمی شود.

جردن باروز طی روزهای گذشته در مسابقات پان آمریکن موفق شد در وزن ۷۹ کیلوگرم قهرمان شود و برای پنجمین بار، مدال طلای قاره را بر گردن بیندازد.

این در حالی است که قهرمان محبوب آمریکایی، ۳۴ سال سن دارد و در چنین شرایط سنی، فشار تمرینات، برنامه های منظم ورزش و زندگی و حفظ انگیزه و میل به پیروزی، بسیار سخت است اما با اینکه باروز به همه عناوین ممکن در کشتی رسیده، باز هم برای موفقیت تلاش می کند و حالا در آستانه تاریخ سازی قرار دارد.

باروز تا کنون در پان آمریکن ۲۰۱۴، ۲۰۱۶، ۲۰۱۹، ۲۰۲۰ و ۲۰۲۲ قهرمان شده تا با پنج مدال قاره ای رکورد دار باشد. از طرفی او سه مدال بازی های پان آمریکن ۲۰۱۱، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۹ را هم دارد.

از همه این ها مهم تر، مدال های جهانی باروز است که او تا کنون با ۵ طلا و سه برنز جهان، یک رکورد منحصر به فرد رقم زده و حالا با قهرمانی در مسابقات قاره ای، نشان داد قصد دارد در جهانی امسال هم روی تشک برود و در صورت موفقیت، می تواند یک مدال طلای دیگر به کارنامه اش اضافه کند تا به جمع رکوردداران کشتی جهان بپیوندد. رکوردی که می تواند برای همیشه، افسانه حردن باروز را در تاریخ کشتی ماندگار کند.

جردن باروز

جردن باروز

جردن باروز

جردن باروز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *