خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

جی‌دن کاکس به دنبال انتقام از قاسم‌پور؛ الماس سیاه قصد تغییر وزن ندارد (عکس)

جی دن کاکس
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

1 خرداد 1401


ساعت :

۱۲:۰۰

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

جی‌دن کاکس با قهرمانی در پان آمریکن بار دیگر آماده مسابقات جهانی می شود.


اختصاصی خانه کشتی– نام جی‌دن کاکس برای ایرانی‌ها، نام آشنایی است که در سال‌های اخیر بارها به گوش رسیده و به نوعی گربه سیاه ایرانی ها بوده؛ او در المپیک ۲۰۱۶ در وزن ۸۶کیلوگرم علیرضا کریمی را شکست داد و به مدال برنز رسید.

 در مسابقات جهانی ۲۰۱۸ و و ۲۰۱۹، این بار در ۹۲کیلوگرم باز هم علیرضا کریمی را شکست داد و دو بار از سکوی نخست جهان بالا رفت.

کاکس برای حضور در المپیک توکیو، قصد داشت در وزن ۹۷ کیلوگرم با کایل اسنایدر مسابقه انتخابی برگزار کند اما به دلیل اینکه در زمان قانونی سر وزن نرسید، از مسابقه حذف شد و نتوانست مسافر المپیک شود.

پس از توکیو زمزمه های حضور کاکس در وزن ۹۷ کیلوگرم شنیده می شد اما او در پان آمریکن بار دیگر در وزن ۹۲ کیلوگرم به روی تشک رفت تا حالا همه منتظر رویارویی مجدد او با کامران قاسمپور و یا دیگر نماینده ایران در این مسابقات باشند.

این دو در نیمه نهایی مسابقات جهانی ۲۰۲۱ مقابل یکدیگر قرار گرفتند که نماینده ایران موفق شد ستاره آمریکایی را شکست دهد و حالا در صورت انتخاب شدن این دو در کشور خود، می توان بار دیگر منتظر رویارویی پر از جذابیت آن ها بود؛ جایی که تانک آمریکایی برای انتقام از رقیب ایرانی به صربستان می آید و قاسمپور، قصد دارد تا دومین مدال جهانی اش را به سینه بزند.

جی دن کاکس جی دن کاکس جی دن کاکس جی دن کاکس

 


*یزدانی و قاسم‌پور به قزاقستان می‌روند؛ ابهام در اعزام امیرحسین زارع به تورنمنت رنکینگ‌دار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *