خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

حضور باروز در ۷۴ کیلوگرم و غیبت تیلور؛ کدام ستاره ها در کرواسی کشتی می گیرند؟

جردن باروز
نویسنده:

محسن اخلاقی

تاریخ :

10 دی 1402


ساعت :

۱۸:۰۱

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

در فاصله ۱۰ روز تا شروع مسابقات رنکینگ کرواسی، نام ستاره های مختلفی در لیست اولیه این رقابت ها دیده می شود.


اختصاصی خانه کشتی– رقابت های کشتی تورنمنت رنکینگ کرواسی، روزهای ۲۰ تا ۲۴دی ماه برگزار می شود که تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران در مسابقات حاضر خواهند شد.

علاوه بر حضور ستاره های مطرح کشتی ایران همچون کامران قاسمپور، امیرحسین زارع، رحمان عموزاد، مهدی بالی، علیرضا مهمدی و…، مدعیان مطرح سایر کشورها نیز قرار است در این مسابقات به روی تشک بروند.

بیشتر بخوانید:

لیست اولیه کشتی گیران ایرانی در زاگرب؛ قاسمپور بالاخره روی تشک می رود؟

نگاهی به لیست اولیه نفرات حاضر در تورنمنت رنکینگ کرواسی نشان می دهد که در کشتی آزاد کشتی گیران سرشناس آمریکا از جمله جردن باروز، کایل اسنایدر، یانی دیاکومیهالیس، زاهید والنسیا و میسون پاریس هستند که نام ببر نیوجرسی در بین نفرات حاضر در وزن ۷۴ کیلوگرم دیده می شود. گنو پتریاشویلی سنگین وزن سرشناس گرجستان و وازگن توانیان نیز دیگر نفرات مطرح در کشتی آزاد هستند که احتمالا در کرواسی کشتی خواهند گرفت.

در کشتی فرنگی نیز اسامی نفراتی همچون اسکار پینو، رفیق حسینوف، لوئیس اورتا و برهان آکبوداک دیده می شود که حضور این نام ها و رقابت احتمالی با آزاد و فرنگی کاران ایران، می تواند دوئل های زیبایی را در چارچوب رقابت های رنکینگ رقم بزند.

یک دیدگاه برای “حضور باروز در ۷۴ کیلوگرم و غیبت تیلور؛ کدام ستاره ها در کرواسی کشتی می گیرند؟
  1. شاهین گفت:

    س
    کاش حسن یزدانی شرکت میکرد
    تا شیرشاه نباشه هیچ رنکینگی هیچ جهانی ،در کل هیچ مسابقه کشتی جزابیت نداره و نخواهد داشت و دیدن همچین مسابقاتی فقط و فقط وقت حروم کردنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *