خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

خط و نشان روس ها برای رحمان بی رحم؛ بازگشت دوباره رشیدوف به تشک (عکس)

نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

9 بهمن 1401


ساعت :

۱۹:۱۱

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

دو ستاره کشتی روسیه با موفقیت در جام یارگین برای رقبا خط و نشان کشیدند.


اختصاصی خانه کشتی- مسابقات کشتی آزاد جام ایوان یارگین، به میزبانی کراسنویارسک در حال برگزاری است که در وزن ۶۵ کیلوگرم، شامیل ممدوف و گاجی مراد رشیدوف، دو ستاره نامدار کشتی روسیه به ترتیب اول و دوم شدند.

وزن ۶۵ کیلوگرم یکی از اوزان پر ترافیک است که با حضور ستاره هایی همچون رحمان عموزاد، دیاکومیهالیس، حاجی علیف، ایسماییل موسوکایف، باجرانگ تنوری داغ دارد و حالا بازگشت ستاره های روسی به مسابقات آن می تواند جذابیتش را دو چندان کند.

رشیدوف دارنده مدال برنز المپیک توکیو و طلای جهان، در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ به دلیل تحریم ورزش روسیه، غایب بزرگ ۶۵ کیلو لقب گرفت و حالا کار خودش را از جام یارگین شروع کرده تا از همین حالا برای رقبا خط و نشان بکشد؛ البته او در این مسابقات به شامیل ممدوف باخت و نقره گرفت اما هر دو ستاره کشتی روسیه می توانند یک رقیب دردسر ساز برای رحمان عموزاد و دیگر مدعیان این وزن باشند و مطمئنا دوئل آن ها در مسابقات جهانی پیش رو، دیدنی خواهد بود.

رحمان عموزاد در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ موفق شد در غیاب رشیدوف و با حضور اکثر ستاره های نامدار این وزن، با عبور از رقبایی همچون موسوکایف، حاجی علیف و دیاکومیهالیس به قهرمانی جهان برسد و برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ باید کارش را از مرحله نهایی چرخه انتخابی دنبال کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *