خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

درخشش ۵ فرنگی‌کار روسی در کرواسی

علیرضا مهمدی- تورنمنت رنکینگ زاگرب
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

26 دی 1402


ساعت :

۱۲:۲۵

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

نمایندگان کشتی فرنگی روسیه در مسابقات رنکینگ کرواسی عملکردی قابل قبول داشتند.


اختصاصی خانه کشتی– رقابت‌های کشتی تورنمنت رنکینگ کرواسی از ۲۰ تا ۲۴ دی برگزار شد که ابتدا آزادکاران به روی تشک رفتند و در ادامه نبرد فرنگی‌کارها پیگیری شد.

بر خلاف کشتی آزاد که با غیبت نماینده‌های روسیه انجام شد، در کشتی فرنگی که تیم روسیه قرار بود کاروانی ۱۲ نفره راهی زاگرب کند، به دلایلی از جمله صادر نشدن روادید و بیماری، تنها ۵ کشتی گیر به این مسابقات اعزام شدند که به ۲ طلا و ۳ برنز رسیدند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم سادیک لالایف موفق شد بالاتر از ویتو سیابانو قهرمان شود. او در نیمه نهایی مقابل هم وطن خود یعنی انور الهیاروف پیروز شد که این کشتی گیر نیز نهایتا به برنز این وزن رسید.

در وزن ۶۷ کیلوگرم اصلان ویستایوف به برنز رسید، در وزن ۸۷ کیلوگرم میلاد علیرضایف با پیروزی مقابل علیرضا مهمدی از ایران به مدال طلا دست یافت و آلان اوستایف نیز در همین وزن سوم شد.

گفتنی است روس‌ها همچنان به دلیل تحریم‌ از سوی نهادهای بین المللی ورزش، نمی‌توانند تحت پرچم خود در مسابقات حاضر شوند و امتیازات تیمی آن‌ها محاسبه نمی‌شود؛ این در حالی است که در صورت محاسبه امتیاز تیمی تزارها، آن‌ها با کسب ۶۵ امتیاز چهارم می‌شدند.

در این مسابقات آذربایجان با ۹۵، مجارستان با ۹۰ و ترکیه با ۸۱ امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند.

 

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *