خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

دلخانی، یوسفی و گرایی در رتبه اول رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی

نویسنده:

الهام کمانگری

تاریخ :

10 آذر 1400


ساعت :

۲۱:۲۶

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

اتحادیه جهانی کشتی برترین فرنگی کاران سال ۲۰۲۱ را معرفی و برای آنان جایزه در نظر گرفت.


اختصاصی خانه کشتی– اتحادیه جهانی کشتی در جوایز پایان سال خود برندگان جوایز کشتی فرنگی را اعلام کرد. اتحادیه جهانی کشتی در این خبر آورده است: به شناسایی و توانمندسازی کشتی‌گیران ادامه می‌دهد و به ۹۰ کشتی‌گیر، ۳۰ کشتی‌گیر از کشتی آزاد و فرنگی مردان و زنان ، ۶۰۰۰۰۰ دلار جایزه اهدا می‌کند، بر اساس یک سیستم رتبه‌بندی که فعال‌ترین کشتی‌گیر را در طول فصل تجلیل بعمل می آورد.

کشتی گیر رتبه اول ۱۰۰۰۰ دلار و سپس ۷۰۰۰ دلار برای کشتی گیر دوم و ۳۰۰۰ دلار برای کشتی گیر رتبه سوم جایزه تعلق گرفته است و این مبلغ تقریباً سه برابر سال ۲۰۱۹ است.

از بین کشتی گیران کشورمان، میثم دلخانی نفر اول وزن ۶۳ کیلوگرم، محمدرضا گرایی نفر اول وزن ۶۷ کیلوگرم، محمدهادی ساروی نفر دوم وزن ۹۷ کیلوگرم و علی اکبر یوسفی نفر اول وزن ۱۳۰ کیلوگرم شناخته شدند.

جایزه سخاوتمندانه ۶۰۰۰۰۰ دلاری ترکیبی از مبلغی است که برای سال ۲۰۲۰ رزرو شده بود اما به دلیل تأثیر کووید ۱۹ بر رقابت ها توزیع نشد. با توجه به اینکه در سال۲۰۲۱ رقابت های المپیک و مسابقات جهانی برگزار شد. در نتیجه، دفتر اتحادیه جهانی تصمیم گرفت که به مدال آور بازی های المپیک ۲۰ درصد بیشتر از امتیازات در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ اعطا کند. همه مدال آوران طلای بازی های توکیو ۱۰ امتیاز اضافی، نقره ۶ امتیاز اضافی و برنز ۳ امتیاز اضافی دریافت خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *