خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

دیوید تیلور؛ حسن یزدانی من را تشنه نگه داشته؛ می‌خواهم او را شکست دهم

دیوید تیلور
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

29 خرداد 1401


ساعت :

۱۰:۱۲

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

دیوید تیلور با قهرمانی در مسابقات انتخابی آمریکا، مسافر مسابقات جهانی شد.


اختصاصی خانه کشتی– در چند سال اخیر،‌ دوئل‌های حسن یزدانی و دیوید تیلور به یکی از جذاب‌ترین رقابت‌های کشتی تبدیل شده که هر کشتی‌دوستی انتظار دیدنش را می‌کشد.

یزدانی سال گذشته در ادامه رقابت با تیلور، ابتدا در المپیک مغلوب او شد اما در جهانی نروژ موفق شد طلسم جادوگر آمریکایی را بشکند و حالا همه منتظرند تا قسمت بعدی از این نبرد زیبا را در مسابقات جهانی صربستان ببینند.

دیوید تیلور هفته گذشته با قهرمانی در مسابقات انتخابی آمریکا، ملی‌پوش کشورش شد و حسن یزدانی هم باید در مسابقات انتخابی با برنده محسن مصطفوی و علیرضا کریمی کشتی بگیرد و در صورت پیروزی،‌ می‌توان به انتظار نبرد دوباره این دو ستاره نشست.

در همین راستا، تیلور پس از قهرمانی در انتخابی آمریکا با برتری مقابل زاهد والنسیا، گفت:

من دوباره برگشته‌‌ام و تشنه پیروزی هستم. من شکست خورده‌ام و حالا می‌خواهم پیروز شوم، تا مسابقات جهانی هم سه ماه زمان دارم و همانطور که می‌دانید، یزدانی من را تشنه نگه داشته و قطعا می‌خواهم او را شکست دهم. او حریف سفت و سختی است و سه ماه دیگر باید روی تشک با یکدیگر کشتی بگیریم.

او درباره سبک کشتی گرفتن خود و خسته کردن رقبا مانند یزدانی گفت:

من فکر می‌کنم کسانی که با من کشتی می‌گیرند، هر لحظه از سوی من مورد تهدید هستند و از طرفی تهدیدهای آن‌ها در هر لحظه را می‌دانم. این چالشی است که از جوانی داشتم که برای باز کردن گارد حریف چطور کشتی بگیرم.

قهرمان المپیک توکیو ادامه داد:

حسن در کشتی‌ فشار زیادی وارد می‌کند و همانطور که می‌دانید برای کشتی گرفتن با من در المپیک انگیزه زیادی داشت، آن‌ها برای آن مسابقه یک برنامه سه‌ساله داشتند که نتیجه آن هم یک کشتی خوب شد و سخت بود. شرایط طوری رقم خورد که در مسابقه آخرمان،‌ آن اشتیاق و حرارت لازم برای شکست دادن را نداشتم و او نسبت به مبارزه قبلی‌مان بیشتر از همیشه من را کنترل کرد و تغییراتی در سبک کشتی‌اش داشت و حالا، نوبت تغییر از سوی من است.

3 دیدگاه برای “دیوید تیلور؛ حسن یزدانی من را تشنه نگه داشته؛ می‌خواهم او را شکست دهم
  1. علی گفت:

    سلام ، شک نکنید که این دفعه تیلور می خواد با سبک کشتی گیر سیاه پوست خودشون که در ۷۹ کشتی میگیره ، مبارزه کنه یعنی جدا و انفجاری زیر گرفتن ، این در سرپاست ولی در خاک دنبال فتیله پیچ میخاد بره چون کشتی گیران مازندران در چند مسابقه جهانی آبروی برای کشتی ایران نداشتن ، من نمی دانم یعنی مربی آن شمال و تیم ملی بدل فیتیله که تلمبه زدن هست یاد کشتی گیران نمیدن یا اصلا خود این قهرمانها خودشون ندیدن ، الله اکبر ، به هر حال شانسی برای تیلور نیست و اینکه تا حالا چرا حسن یزدانی ۱۰ بر صفرش نکرده بر میگرده به آن ترس و عدم اعتماد بنفس و گرنه باید خیلی وقت پیش این اتفاق میافتاد . حتی در یک مسابقه یزدانی یک مرتبه ۶ صفر جلو بود ، بعدش مسابقه را بهش باخت . احساس من این است که بدن یزدانی روز به روز پر تر میشود و امید بخدا بردن تیلور از همیشه ساده تر میشه ، چون کشتی گیر آمریکایی سن اش بالا رفته و دارد یک منطق برای توجیح شکست قبلی خود ، برای وجدان خودش پیدا می کند .

  2. Kg گفت:

    پهلوان یزدانی یدونه است تیلور دیگر حریف یزدانی نمیشه به تیلور بکو کمتر رجزخانی کن شیر مازندران می‌آید ان هم چه آمدنی با ابواهت میاد

  3. S گفت:

    شک نکن تا سرت زنده س دیگه خواب برد حسن و هم نمیبینی مردک اون یکی دوبارم حسن در فرم خو.بی نبود و از این به بعد دیگه با حسن واقعی روب و هستی بنظرم خداحافظی کنی سنگین تری چون همیشه دیگه بهش میبازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *