خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

دیوید تیلور: پاریس ۲۰۲۴ قدم بزرگی برای من و حسن یزدانی است

دیودد تیلور- حسن یزدانی
نویسنده:

الهام کمانگری

تاریخ :

13 مهر 1400


ساعت :

۱۳:۳۱

منبع:

اختصاصی خانه کشتیدیوید تیلور پس از شکست مقابل حسن یزدانی در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد جهانی نروژ در این خصوص گفت:

کشتی من و حسن مانند هیزم و آتیش است. فارغ از نتایجی که بدست آوردیم، مسابقات ما همیشه رقابتی بوده. ما همیشه متفاوت ظاهر شدیم. هم من و هم حسن تغییراتی ایجاد می کنیم. من میدانستم که حسن بعد از المپیک برای زیر گرفتن بیشتری تلاش میکند. و خب توانست زیر بگیرد و این ماجرا را متفاوت کرد.

تیلور افزود:

چیزی که من را ناراحت میکند و باعث میشود از خودم ناراضی باشم اینست که، موقعی که ۰- ۴ عقب بودم میتوانستم پایش را توی هوا بگیرم. به این فکر کردم که الان به یه زیر گرفتن احتیاج دارم نه اینکه به بیرون هدایتش کنم. با عجله آن حرکت رو انجام دادم. دو دقیقه مانده بود و وقت کافی وجود داشت برای اینکه زیر بعدی را بگیرم. همه چیز عوض شد من یه زیر از یزدانی گرفتم. او دو دقیقه دیگر وقت داشت و من هم به جلو حرکت کردم.
من برای گرفتن زیر دیگری رفتم و نتوانستم. دوباره تکرار کردم و نتوانستم امتیاز بگیرم.

قهرمان المپیک در خصوص رویارویی مجدد خود به حسن یزدانی گفت:

من و حسن قرار نیست جایی برویم. پاریس ۲۰۲۴ قدم بزرگی برای من و اوست. بدون شک من و او در ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ مبارزه خواهیم کرد. همانطور که بارها گفتم وقتی که مشغول تمرین هستم به کشتی گرفتن با یزدانی و تمام آنهایی که در دنیا تمرین میکنند تا با من کشتی بگیرند، فکر می کنم. من زمانی روی قله بودم و امیدوارم دوباره تکرار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *