خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

رحیم گیوی: با طلای محمدرضا خستگی از تنم خارج شد؛ فکر کردم خواب می بینم

رحیم گیوی- محمد علی گرایی- محمدرضا گرایی
نویسنده:

الهام کمانگری

تاریخ :

24 مرداد 1400


ساعت :

۲۲:۱۳

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

رحیم گیوی مربی سازنده محمدعلی و محمدرضا گرایی در شهر شیراز به گفتگو با خبرنگار خانه کشتی پرداخت.


خانه کشتی– پس از درخشش برادران گرایی در تیم ملی و کسب مدال طلا در المپیک توکیو توسط محمدرضا گرایی، رحیم گیوی مربی سازنده برادران گرایی در شیراز به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد.

این اردو جهت آماده سازی ملی پوشان برای شرکت در رقابت های جهانی نروژ ۲۰۲۱ و از ۲۵ مرداد ماه آغاز خواهد شد. بدین مناسبت به گفتگو با آقای گیوی پرداختیم.

رحیم گیوی در پاسخ به این سوال که چه حسی دارید نتیجه زحماتتان به بار نشست و شاگردتان قهرمان المپیک شد، گفت: 

بسیار خوشحال شدم. واقعا خستگی از تنم خارج شد و آن قدر خوشحال هستم که بعضی اوقات فکر می کنم که در رویا این صحنه ها را دیدم. مخصوصا فردای آن روز که محمدرضا طلا گرفت، در آینه به خودم نگاه می کردم و به صورتم می زدم که باور کنم خواب نیستم.

این مربی شیرازی در خصوص مسابقات المپیک و انتظارش از کسب مدال شاگردان خود گفت:

مسابقات المپیک بزرگترین رویداد ورزشی در دنیاست و مطمئنا تمام ورزشکاران المپیکی با آمادگی صد در صد در آن حضور پیدا می کنند. می توان گفت المپیک واقعا غربال دانه درشت هاست و فقط انتظار طلا از هر دو شاگردم داشتم. البته درست است که محمدعلی مدال نگرفت ولی با کشتی زیبا و فن سنجاب پرنده معروفش به کشتی فرنگی زیبایی بخشید و علاقمندان به ورزش کشتی را سر ذوق آورد و محمدرضا هم با کسب مدال طلای المپیک از حیثیت کشتی ایران دفاع کرد.

مربی سازنده برادران گرایی، درباره علت نتیجه نگرفتن محمدعلی و احتمال تغییر وزن برادران گرایی تا المپیک آینده خاطرنشان کرد:

نتیجه نگرفتن محمدعلی بخاطر آسیب دیدگی اش از ناحیه دنده بود و نمیتوانست در خاک تاب بیاورد و به این دلیل امتیازاتی را از دست داد. تا زمانی که اوزان المپیکی تغییر نکند بچه ها هم تا المپیک بعدی تغییر وزن نخواهند داد.

گیوی در پایان در خصوص دعوتش به اردوی تیم ملی گفت:

ان شاالله که بتوانم قدم مثبتی برای همه بچه های تیم ملی بردارم و کمک حال خوبی برای آقای بنا و آقای سوریان باشم، و از جناب آقای دکتر دبیر نیز در این خصوص تشکر می نمایم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *