خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

رد ادعای جنجالی؛ خبری از تعویق انتخابات نیست

نویسنده:

مصطفی ذبیح زاده

تاریخ :

18 تیر 1402


ساعت :

۲۱:۳۷

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

این روزها حواشی پیرامون برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون کشتی، سرتیتر خبرهاست.


اختصاصی خانه کشتی– در حالی که تنها پنج روز تا زمان برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون کشتی باقی مانده و هنوز احراز صلاحیت کاندیداها مشخص نشده است، امروز (یک شنبه) رسانه خانه کشتی خبری را به نقل از یکی از خبرگزاری های رسمی و معتبر درخصوص تعویق تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی منتشر کرد، اما چند ساعت بعد همان خبرگزاری این خبر جنجالی اش را پاک کرد.

این خبرگزاری مدعی شد که نمایندگان ورزشکاران مرد و زن و همچنین نمایندگان مربیان فعال که در مجمع حق رای دارند، به دلیل عدم برگزاری انتخابات کمیسیون ورزشکاران و مربیان در زمان مقرر، حضورشان در مجمع غیرقانونی است و انتخابات فدراسیون تا زمان برگزاری انتخابات کمیسیون های نامرده به تعویق خواهد افتاد.

اما گویا با تغییرات اساسنامه انتخابات فدراسیون، این ادعا فاقد اعتبار است و احتمالا به همین دلیل خبرگزاری نامبرده خبرش را خیلی زود پاک کرده است.

در هر صورت بر اساس شواهد موجود تا بدین لحظه، خبری از به تعویق افتادن مجمع انتخابات ریاست فدراسیون کشتی نیست و در موعد مقرر (۲۲ تیرماه) برگزار خواهد شد. اما نکته عجیب اینجاست که چرا نهادهای مربوطه در فاصله اندک تا تاریخ مجمع هنوز احراز صلاحیت کاندیداها را مشخص نکرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *