خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

رد ادعای عجیب درباره لغو اعزام قاسم پور؛ قرعه رژیم صهیونیستی در کار نیست

کامران قاسم پور - کایل اسنایدر - جام جهانی آمریکا
نویسنده:

محسن اخلاقی

تاریخ :

10 شهریور 1402


ساعت :

۲۰:۵۰

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

بعد از لغو اعزام قاسم پور به مسابقات جهانی، صحبت‌های مختلفی درباره این موضوع مطرح شده است.


اختصاصی خانه کشتی– طی روزهای گذشته خبرهای مختلفی درباره مصدومیت کامران قاسم‌پور از ناحیه پا منتشر شد که نهایتا اعلام شد قاسم پور به دلیل نرسیدن به شرایط مطلوب و درگیری با مصدومیت، به صربستان نمی‌رود و امیرعلی آذرپیرا جایگزین او شده است.

پس از این قاسم‌ پور در وزن ۹۷ کیلوگرم به اردو دعوت شد تا صحبت‌هایی مبنی بر احتمال اعزامش به بازی‌های آسیایی در این وزن مطرح شود و حالا شایعات مختلفی درباره دلایل اعزام نشدن قاسم‌پور به جهانی مطرح شده است.

پیش از این بر اساس سیدبندی وزن ۹۲ کیلوگرم، کامران قاسم‌پور سید ۲ و کشتی گیر رژیم صهیونیستی سید ۷ را داشتند که به احتمال فراوان در مرحله یک چهارم نهایی باید با یکدیگر رو به رو می شدند؛ همین موضوع باعث شد شایعاتی مطرح شود مبنی بر اینکه قاسم پور به دلیل عدم رویارویی با کشتی گیر رژیم صهیونیستی به مسابقات جهانی اعزام نمی شود و کشتی گیر دیگری که در سیدبندی جایگاهی ندارد و شانس رویارویی کم تری با نماینده رژیم صهیونیستی دارد، جایگزین او شده است.

در حالی که چنین ادعایی درست نیست.

طبق آخرین بررسی های رسانه خانه کشتی، در لیست تیم های حاضر در مسابقات جهانی که از سوی اتحادیه جهانی کشتی اعلام شده است، نماینده ۹۲ کیلوگرم رژیم صهیونیستی که دارای رنکینگ ۷ این وزن هست، به دلیل عملکرد بهتر نسبت به کشتی گیر ۸۶ کیلوگرم شان در تورنمنت های اخیر، قرار است در وزن المپیکی ۸۶ کیلوگرم کشتی بگیرد.

بدین ترتیب اگر قاسم پور به مسابقات جهانی اعزام می شد، به هیچ وجه مشخص نبود در چه مرحله ای با رژیم صهیونیستی رو به رو خواهد شد و فرضیه بالا از اساس رد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *