خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

رضا مومنی: بازی‌های کشورهای اسلامی شروع کار من در مسیر المپیک است

رضا مومنی
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

16 مرداد 1401


ساعت :

۱۲:۱۶

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

سبک وزن جوان تیم ملی کشتی آزاد، امیدوار است با موفقیت در قونیه مزد زحماتش را بگیرد.


اختصاصی خانه کشتی– رضا مومنی، پدیده کشتی ایران در سال گذشته بود که با موفقیت در مسابقات قهرمانی کشور، راهی قهرمانی آسیا در مغولستان شد. مومنی در مغولستان به توفیقی نرسید و در ادامه در مسابقات جوانان قهرمانی آسیا به نقره رسید، در جام تختی روی تشک رفت و نهایتا به دوبنده تیم ملی در بازی های کشورهای اسلامی رسید تا در قونیه به روی تشک برود.

رضا مومنی در گفت و گو با خانه کشتی، درباره حضور در ترکیه گفت:

خداراشکر تمرینات خوبی را برای بازی های کشور اسلامی داشتیم و مسابقات از چهارشنبه شروع می شود که آماده ام ان شالله با دست پر و مدال طلا برگردم.

او ادامه داد:

در این مسابقات حریفان خوبی از ترکیه، آذربایجان، قرقیزستان و ازبکستان حضور دارند و در سبک وزن هم نفرات خوبی را می آورند که من هم تمام تلاشم را می کنم تا با دست پر برگردم و جبران زحماتم باشد.

مومنی درباره ترافیک داخلی سبک وزن و رقبای خود در مسیر دوبنده تیم ملی گفت:

وزن ۵۷ کیلوگرم در کشور مدعیانی جدی دارد همچون علیرضا سرلک، احمد جوان و من هم تمام هدف و تمرکزم این است که اینجا اول شوم تا به سمت هدف بعدی که حضور در المپیک است، حرکت کنم.

نایب قهرمان جوانان آسیا ادامه داد:

ایران همیشه در این وزن  قوی بوده که در سال های قبل هم ستاره ای مانند حسن رحیمی داشتیم که اسطوره سبک وزن بود و همیشه فیلم کشتی هایش را می بینم. از ایشان و نفراتی مانند حسن یزدانی که رو به جلو و جنگنده هستند انگیزه می گیرم و تمام تلاشم این است که در جهان و المپیک مدال بگیرم.

مومنی درباره شرایط سال آینده و رقابت های گزینشی المپیک گفت:

سال بعد که گزینشی المپیک است برای من خیلی مهم است. شروع کار من هم از بازی های کشورهای اسلامی است که انشالله اول شوم و تمام تلاشم را می کنم که به دوبنده تیم ملی در المپیک برسم.

سبک وزن جوان تیم ملی در پایان گفت:

ترافیک سبک وزن همیشه در آسیا و جهان بالا بوده و مدعیان خیلی خوبی از از آمریکا، آذربایجان و… در این وزن هستند که من هم خودم را یکی از مدعیان می بینم که انشالله با تمرین و تلاش بتوانم مدال بگیرم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *