خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

رقابتهای جهانی بدون روسیه، حتی ارزش تماشا کردن هم ندارد!

جامبولات تدیف
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

6 شهریور 1401


ساعت :

۱۴:۰۵

منبع:

ایسنا

سرمربی تیم کشتی آزاد روسیه درباره غیبت ورزشکاران خود در رقابت های جهانی بلگراد به صحبت پرداخت و تاکید کرد بدون روسیه این رقابت ها معنایی ندارد.


خانه کشتی– رقابت های جهانی کشتی در بلگراد در حالی از چندی دیگر در صربستان برگزار می شود که تا این لحظه خبری از حضور کشتی گیران روسیه نیست و ورزشکاران این کشور از حضور در رقابت ها محروم هستند. این در حالی است که نفراتی چون عبدالرشید سعدالله یف، سیداکوف، اوگویف و موسی اولیف در کشتی فرنگی در زمره بهترین های جهان هستند.

جامبولات تدیف سرمربی تیم کشتی آزاد روسیه در پاسخ به این سوال که با این شرایط چطور کشتی‌گیران کشورش را آماده نگه می‌دارد، گفت:

ما هر کاری که به ما بستگی داشته باشد انجام می دهیم. هر ماه در کمپ تمرینی حضور داریم و کشتی گیران را زیر نظر داریم. ما باید در فرم خوبی باشیم، زیرا هر لحظه ممکن است به ما اجازه داده شود در صحنه بین المللی حاضر باشیم. رقابت های قهرمانی جهان یا اروپا بدون تیم روسیه چه معنایی دارد؟ حتی تماشا کردنش هم ارزش ندارد و این فقط در مورد کشتی نیست، بلکه در مورد سایر ورزش ها نیز می توان همین را گفت. مثلا در بوکس، ژیمناستیک و جودو. فکر می کنم به موقع این مشکل را حل خواهیم کرد.

فدراسیون کشتی روسیه در زمان محرومیت، رقابت های داخلی کشتی را سازماندهی کرده است تا ورزشکاران المپیکی این کشور در آن شرکت کنند و خودشان را آماده نگه دارند.

یک دیدگاه برای “رقابتهای جهانی بدون روسیه، حتی ارزش تماشا کردن هم ندارد!
  1. ایران گفت:

    آره بابا
    معنی نداره
    اکراین هم بدون روسیه معنی نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *