خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

سایتیف فوتبالیست شد!

نویسنده:

خانه کشتی

تاریخ :

14 فروردین 1403


ساعت :

۱۲:۱۲

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

پسر بووایسار سایتیف رسما وارد دنیای فوتبال شد.


اختصاصی خانه کشتی– عبدالرخیم سایتیف پسر بووایسار سایتیف قهرمان افسانه ای کشتی جهان، به تیم فوتبال دینامو ۲ (ماخاچکالا) پیوست تا از این پس برای این تیم توپ بزند. عبدالرخیم که در آکادمی اف سی کراسنودار تعلیم دیده، در سن ۱۸ سالگی و با قد ۱۸۸ سانتی متر به عنوان مهاجم به تیم دینامو ۲ پیوسته و قرار است در ۶ آوریل نخستین بازی خود برای این تیم را در لیگ ۲ قهرمانی روسیه انجام دهد.

نکته جالب اینجاست که ده سال پیش، بووایسار سایتیف قهرمان سه دوره المپیک در پاسخ به سوالی که دوست دارد فرزندانش کشتی گیر شوند یا نه، گفته بود که به این موضوع مشتاق نیست اما به آن ها کمک می کند تا بهترین تصمیم را بگیرند و از آن ها در مسیرشان حمایت می کند.

حالا پسر بزرگ این قهرمان پرآوازه، فوتبال را ترجیح داده و قرار است با شماره ۷۴ به میدان برود که به نوعی یادآور وزنی است که پدرش در آن کشتی می گرفت. البته خود سایتیف نیز در سال های قبل نشان داده بود در فوتبال هم استعداد خوبی دارد تا جایی که در مسابقات قهرمانی داغستان به زمین رفت و به عنوان یادآور اولین قهرمانی اش در المپیک، پیراهن شماره ۹۶ را پوشید.

اکنون نیز پسر او قرار است این مسیر را حرفه ای تر ادامه دهد و طی روزهای آینده در نخستین بازی فصل ۲۰۲۴ به همراه تیمش به مصاف ولادی قفقاز آلانیا- ۲ خواهد رفت

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *