خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

ستاره کشتی آلمان: در اینجا با یک ایرانی تمرین می کنم؛ کشتی در ایران لنگر انداخته است!

نویسنده:

یدالله محمدی

تاریخ :

1 اردیبهشت 1403


ساعت :

۱۵:۵۳

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

اختصاصی خانه کشتی– جلو کرائمر، سنگین وزن فرنگی کار آلمان در مسابقات گزینشی المپیک قاره اروپا موفق شد در کنار سرگئی سمینوف، جواز حضور در المپیک را کسب کند. این فرنگی کار ۲۸ ساله که سابقه کسب مدال برنز اروپا را در کارنامه دارد، در این مسابقات با پیروزی مقابل رقیبی از رومانی جواز المپیک را رزرو کرد.

او پس از کسب سهمیه در گفت و گوی اختصاصی با خانه کشتی درباره عملکرد خود گفت:

حریفانم در باکو، همه قوی و باتجربه بودند که قبلا هم موفقیت های زیادی کسب کرده اند. به خصوص کشتی گیر رومانی که قبلا در المپیک شرکت کرده و تجربه و سطح بالایی داشت اما موفق شدم با پیروزی مقابل او سهمیه را کسب کنم.

کرائمر درباره برنامه خود پس از کسب سهمیه و مسیرش تا المپیک گفت:

اول از همه ۱ هفته استراحت و ریکاوری میکنم. بعد از آن با مربی ام ملاقات خواهم کرد تا برای هفته های آینده و تمرینات فشرده برنامه ریزیم. الان نمی توانم درباره حضور یا عدم حضورم در تیم ملی چیزی بگویم، چون نمی توان آینده را پیش بینی کرد اما واقعا مشتاقم در بالاترین سطح مسابقات، با بهترین های جهان کشتی بگیرم و مبارزه کنم.

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی اروپا در سال ۲۰۲۰، درباره رقابت احتمالی خود در المپیک با کشتی گیران ایرانی و امین میرزازاده گفت:

کشتی در ایران بسیار قوی است و در جامعه ریشه دارد؛ این موضوع را می توانید در مسابقات مختلف ببینید که حضور پرشور تماشاگران نشان می دهد این ورزش در جامعه لنگر انداخته. به همین دلیل هم معتقدم ایران قطعا مدال های پرتعدادی در المپیک کسب می کند. من با یک ایرانی هم در باشگاه خود تمرین می کنم. محسن سیار هم باشگاهی من است و تمرینات زیادی را با او انجام می دهم.

کرائمر در پایان درباره عملکرد کشتی فرنگی در المپیک قبل و احتمال درخشش دوباره آن ها در پاریس گفت:

آلمان در المپیک ۲۰۲۰ با آلین فوکن، فرانک استابلر و دنیس کودلا ۳ مدال کسب کرد که نشان می دهد کشتی ما پتانسیل مدال آوری دارد. از طرفی این را هم بگویم که تیم ما تغییر نسل داده و ورزشکاران جوانی داریم که در این المپیک شاید به اوج خود نرسند و در المپیک ۲۰۲۸ بتوانند درخشش خوبی داشته باشند.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *