خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

سجاد غلامی: الگویم حسن یزدانی است و از رقابت با او خوشحالم؛ با اشتباه تاکتیکی به فینال جام تختی نرسیدم

سجاد غلامی
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

19 خرداد 1402


ساعت :

۱۹:۳۰

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

نفر سوم جام تختی رقابت با حسن یزدانی را باعث پیشرفت کشتی گیران می داند.


اختصاصی خانه کشتی– سجاد غلامی، یکی از ستاره های سال های اخیر کشتی ایران است که توانسته مدال نقره امیدهای جهان را کسب کند؛ غلامی سال گذشته در مسابقات امیدها دیسکالیفه شد و پس از آن مدتی از کشتی دور بود اما بازگشت دوباره و موفقیت آمیزی داشت. او در مسابقات قهرمانی کشور موفق شد بر سکوی سوم بایستد و در جام تختی یکی از مدعیان رقابت با حسن یزدانی در فینال بود و نهایتا بر سکوی سوم جام تختی ایستاد.

غلامی در گفت و گوی اختصاصی با خانه کشتی، درباره شرایط خود در ماه های اخیر گفت:

بعد از مسابقات جهانی اسپانیا واقعا حال روحی خوبی نداشتم و یکی- دوماه تمریناتم منظم نبود. اما طی صحبت هایی که با مربیانم داشتم دوباره تمریناتم را پیگیری کردم و در مسابقات کشوری از عملکرد خودم راضی بودم و کشتی با علیرضا را کریمی را هم در ثانیه های پایانی واگذار کردم.

نایب قهرمان امیدهای جهان درباره عملکرد خود در جام تختی گفت:

در مسابقات جام تختی تمام تمرکزم بر روی این بود که فینالیست شوم اما شرایط خاصی که قبل از مسابقات پیش آمد، باعث شد به نتیجه دلخواهم نرسم. در کشتی با هادی وفایی پور هم اشتباه تاکتیکی داشتم و کشتی را باختم.

این کشتی گیر استان البرز درباره حضور حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم و رقابت با این قهرمان پر افتخار، عنوان کرد:

حریف خوب و نامدار، باعث می شود که پیشرفت کنی و تلاشت را بیشتر و بیشتر کنی تا فاصله ات با نفر جلویی را کم کنی. الگوی اخلاق و جنگندگی من خود حسن آقاست و من لذت می برم که با حسن یزدانی سرشاخ شوم.

او ادامه داد:

الان به واسطه حسن یزدانی، وزن ۸۶ کیلوگرم برای ایرانی هاست و هر کس در این وزن به مسابقات جهانی و المپیک اعزام شود، مطمئنا روی سکو می رود.

غلامی درباره ادامه روندش پس از جام تختی افزود:

بعد از جام تختی در لیگ دسته اول مشغول فعالیت شدم و منتظرم هر وقت که کادر فنی صلاح بداند به اردو بروم. چون امسال هم ۲۴ ساله شده ام و دیگر کشتی گیر رده امید نیستم.

نفر سوم جام تختی درباره وضعیت شغلی و درآمدی خود گفت:

متاسفانه شغلی ندارم و تنها در آمد ما از لیگ است که واقعا کفاف هزینه های زندگی را نمی دهد. مسئولین هم فقط وعده می دهند و هیچ وقت حرف هایشان عملی نشده.

عضو تیم ملی کشتی آزاد امید در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ درباره وضعیت کشتی استان البرز تصریح کرد:

از وقتی آقای علیرضا رضایی آمده، وضعیت کشتی استان بهتره شده و خود من به شخصه پیشرفت زیادی داشته ام؛ علی آقا یک پهلوان واقعی است که بدون هیچ چشم داشتی فقط به فکر رشد بچه های البرز و کرج است و امیدوارم حضورش مستدام باشد.

غلامی در پایان گفت:

من همیشه خودم را مدیون زحمات مربیان و پدر و مادرم می دانم و می خواهم از خانواده عزیزم، و مربیانم مخصوصا آقای حمیدرضا جمشیدی که خیلی برایم زحمت کشیده و مثل پدر دلسوز کنارم بوده، آقای رضایی، ریحانیان و همه کسانی که همراهم بوده اند تشکر کنم.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *