خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

سرنوشت نامعلوم آزادکار المپیکی در چرخه انتخابی

محمد حسین محمدیان
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

25 بهمن 1401


ساعت :

۹:۳۵

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

با غیبت محمدحسین محمدیان در مسابقات قهرمانی کشور، هنوز تکلیف این کشتی گیر برای حضور در مراحل بعدی چرخه انتخابی مشخص نیست.


اختصاصی خانه کشتی– محمد حسین محمدیان، آزادکار المپیکی ایران غایب بزرگ مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور بود که در این رقابت ها به روی تشک نیامد. نماینده ایران در مسابقات جهانی ۲۰۲۲، باید کار خودش را از مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی یعنی مسابقات قهرمانی کشور آغاز می کرد اما او در این مسابقات به دلیل مصدومیت به روی تشک نیامد و حذف شد تا در غیاب او، مجتبی گلیج به قهرمانی برسد.

این اتفاق در شرایطی افتاد که گفته می شد محمدیان مدارک مصدومیت اش را ارائه کرده اما به نظر می رسد این مدارک مورد تایید قرار نگرفته و او نتوانست از مسابقات قهرمانی کشور معاف شود و حالا سرنوشت این کشتی گیر مازندرانی برای حضور در ادامه چرخه انتخابی مشخص نیست.

محمدیان در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ عملکردی نا امید کننده داشت و باید در مسابقات قهرمانی کشور کار خود را از سر می گرفت اما غیبت او باعث شد تا وضعیت این آزادکار مبهم باشد و حالا باید دید کادر فنی با ادامه حضور او در چرخه انتخابی موافقیت می کند یا نه؛ اتفاقی که در صورت وقوع، می تواند سهمیه حضور در انتخابی جام تختی را برای محمدیان به دنبال داشته باشد و اگر این موضوع با موافقت کادر فنی همراه نشود، دارنده مدال برنز جهان باید در سال منتهی به گزینشی المپیک از چرخه انتخابی خارج شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *