خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

سمینوف: روسیه باید همه سهمیه ها را کسب کند؛ لوپز اسطوره است اما همه شانس مدال دارند!

سرگئی سمینوف
نویسنده:

یدالله محمدی

تاریخ :

29 فروردین 1403


ساعت :

۱۰:۰۴

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

اختصاصی خانه کشتی– سرگئی سمینوف، قهرمان سرشناس سنگین وزن کشتی فرنگی روسیه در مسابقات گزینشی المپیک در باکو موفق شد به جواز المپیک پاریس برسد. ملی پوش روسیه که چندی پیش قهرمان اروپا نیز شده بود، در گفت و گو با خانه کشتی درباره شرایط رو به جلوی خود و کسب سهمیه پاریس گفت:

خیلی خوشحالم که توانستم این سهمیه را کسب کنم. رقابت واقعا نزدیک و شدید بود و همه برای پیروزی آمده بودند.

او ادامه داد:

خوشحالم توانستم یکی از ۲ سهمیه کسب شده روسیه را من به دست آورم، در این مسابقات ۲ سهمیه کسب کردیم که کم بود و باید سهمیه بیشتری کسب کنیم؛ هر چند کشتی گیرهای ما در اکثر مسابقات در آستانه پیروزی بودند اما تجربه کم باعث شد شکست بخورند. امیدوارم در گزینشی جهانی بتوانیم بقیه سهمیه ها را کسب کنیم.

قهرمان سنگین وزن کشتی فرنگی اروپا درباره بازگشت میخایین لوپز در المپیک پاریس و شانس خود برای کسب مدال گفت:

در المپیک واقعا سطح رقابت بالاست چون چکیده برترین کشتی گیران دنیا به روی تشک می روند. پس هر کسی شانس پیروزی دارد هرچند در آنجا اسطوره کشتی دنیا و سنگین وزن، میخایین لوپز هم حضور دارد. لوپز یک کشتی گیر بسیار قوی است و مدت هاست بر کشتی دنیا پادشاهی می کند اما در المپیک هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد و همه شانس پیروزی و کسب مدال دارند.

سمینوف در پایان گفت:

آرزوی همه ورزشکاران از بچگی که وارد ورزش می شوند حضور در المپیک و کسب مدال در این مسابقات است. من هم از بچگی برای این موضوع تلاش کرده ام و اگر در المپیک ملی پوش کشورم باشم، با تمام وجود برای کسب مدال تلاش می کنم.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *