خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

قهرمانی اوگویف، رشیدوف و ماگومدف در روز نخست مسابقات کشتی آزاد قهرمانی روسیه

نویسنده:

محسن اخلاقی

تاریخ :

25 مهر 1399


ساعت :

۱۹:۴۶

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

سه وزن نخست مسابقات کشتی آزاد قهرمانی روسیه با قهرمانی سه کشتی‌گیر داغستانی به پایان رسید.


خانه کشتی– مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور روسیه امروز و با حضور تماشاگران در شهر نارو فومینسک در حومه مسکو با برگزاری سه وزن نخست آغاز شد. که نتایج مسابقات امروز به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم:
فینال: زائور اوگویف ۱ – عظمت توسکایف ۱ (برنده: اوگویف)
مدال برنز: مسلم سعدالایف و اخمد ادریسوف

۶۱ کیلوگرم:
فینال: عباس‌گاجی ماگمدوف ۹ – رمضان فرزالیف ۷
مدال برنز: ژارگال دامدینوف و ابراگیم عبدالرخمانوف

۶۵ کیلوگرم:
فینال: گاجی‌مراد رشیدوف ۲ – اخمد چاکایف ۰
مدال برنز: آلن گوگایف و زاگیر شاخیف

در وزن ۵۷ کیلوگرم زائور اوگویف قهرمان دو سال اخیر جهان با سه پیروزی مقتدرانه با نتیجه مشابه ۱۰-۰ به دیدار نهایت راه یافت، اما در این مرحله در یک کشتی کم افت و خیز تنها با حساب ۱-۱ موفق به شکست عظمت توسکایف قهرمان سال ۲۰۲۰ اروپا شد، هر دو امتیاز این مسابقه بر اثر اخطار کم‌کاری داوران به دو کشتی‌گیر داده شد.

در وزن غیر المپیکی ۶۱ کیلوگرم عباس‌گاجی ماگمدوف قهرمان سال ۲۰۱۸ جوانان جهان در رقابت فینال در حالی که در ابتدای کار ۵-۰ هم عقب افتاده بود توانست سید نخست مسابقات رمضان فرزالیف را ۹-۷ شکست دهد و ضمن کسی عنوان قهرمانی به احتمال فراوان جواز حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۰ صربستان را کسب کند.

فینال وزن ۶۵ کیلوگرم نیز بدون رد و بدل شدن امتیاز فنی با دو اخطار کم‌کاری ۲-۰ به سود گاجی‌مراد رشیدوف قهرمان سال ۲۰۱۹ جهان مقابل اخمد چاکایف نفر سوم ۲۰۱۸ جهان به پایان رسید. رشیدوف پیش از این هم در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه خفیف ۲-۱ آلن گوگایف نفر سوم سال ۲۰۱۷ جهان را شکست داده بود. از نتایج جالب این وزن شکست سنگین ۸-۰ سوسلان رامونوف قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو مقابل زاگیر شاخیف جوان بود، بکخان گویگریف دیگر قهرمان سابق جهان حاضر در این مسابقات نیز با ۱ پیروزی و ۱ شکست خیلی زود از دور رقابت‌ها کنار رفت.

مسابقات اوزان ۷۰، ۷۴ و ۷۹ کیلوگرم فردا از ساعت ۱۱:۳۰ به وقت تهران آغاز خواهد شد، مسابقات نهایی نیز ساعت ۱۸:۳۰ عصر شنبه برگزار خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *