خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

سوادکوهی: دوئل با حسن یزدانی؟ دوست دارم کمکش کنم

علی سوادکوهی - عکاس مجتبی شورمیج
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

30 مهر 1402


ساعت :

۸:۵۹

منبع:

تسنیم

آزادکار مازندرانی عضو تیم بانک شهر به حضور خود در وزن ۸۶ کیلوگرم واکنش نشان داد.


خانه کشتی– علی سوادکوهی درباره اینکه در هفته اول لیگ برتر آزاد در وزنی بالاتر کشتی گرفت، اظهار داشت:

فعلاً در ۸۶ کیلو کشتی می‌گیرم، اما به احتمال فراوان باتوجه به اینکه لیگ با دو کیلوگرم ارفاق وزنی برگزار می‌شود، در مرحله پایانی مسابقات بار دیگر در ۷۹ کیلو روی تشک می‌روم که در واقع باید وزنم ۸۱ کیلو باشد.

وی با بیان اینکه وزن المپیکی که در آن کارش را در سال المپیک پیگیری خواهد کرد، ۸۶ کیلوگرم خواهد بود، تأکید کرد:

با توجه به اینکه احتمالاً مسابقات کشوری در فاصله ۱۰ روز با فینال لیگ به انجام می‌رسد، هنوز نمی‌توانم در مورد ورودم به چرخه صحبت کنم. باید ببینم چرخه سال ۲۰۲۴ به شکل است و مسابقات به چه صورت و با چه فاصله زمانی برگزار می‎شود. منتظر اعلام رسمی درباره چرخه انتخابی امسال هستم.

کشتی‌گیری که موفق به شکست جردن باروز شد، درباره اینکه در ۸۶ کیلوگرم باید برای رسیدن به دوبنده تیم ملی با حسن یزدانی رقابت کند، گفت:

بله همین طور است. دوست دارم کمکش کنم، ضمن اینکه سال المپیک است و خودم را هم باید در وزن المپیکی محک بزنم.

نفر اول جام تختی امسال در وزن ۷۹ کیلوگرم در پاسخ به این پرسش که چقدر شانس برای ملی‌پوش شدن خودش در وزن جدید قائل است، تأکید کرد:

من تلاش خودم را می‌کنم، در نهایت هر کسی که شایسته دوبنده تیم ملی بود، به المپیک خواهد رفت و هر کشتی‌گیری که در این جایگاه قرار بگیرد، دنبال افتخارآفرینی برای کشور خواهد بود.

علی سوادکوهی در خاتمه با اشاره به اینکه برای چندمین سال متوالی در تیمی که هدایتش را رضا یزدانی برعهده دارد، در لیگ کشتی می‌گیرد، گفت:

از آقا رضا (یزدانی) تشکر می‌کنم که در این چند سال با وجود همه ناملایمات و سختی‌ها، در لیگ برتر تیم‌داری کرده است. او زحمت زیادی برای تیم می‌کشد که بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم و امیدوارم امسال تیم ما قهرمان مسابقات شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *