خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

سومین فینال پیاپی رضا یزدانی در لیگ برتر به عنوان سرمربی

رضا یزدانی - تیم کشتی بانک شهر - جمال عبادی
نویسنده:

مصطفی ذبیح زاده

تاریخ :

27 آبان 1401


ساعت :

۱۴:۳۲

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

رضا یزدانی برای سومین سال پیاپی تیم تحت هدایت خود را راهی دیدار پایانی لیگ برتر کشتی آزاد کرد.


اختصاصی خانه کشتی– رضا یزدانی، ملقب به پلنگ جویبار که پس از کناره گیری از دنیای قهرمانی به سرمربیگری در لیگ برتر روی آورده است، برای سومین سال متوالی حضور در فینال لیگ برتر به عنوان سرمربی را تجربه می کند.

یزدانی دو سال پیش تیمی را با نام استقلال راهی لیگ برتر کرد و مقتدرانه به فینال رسید، اما در فینال مقابل تیم متمول ایرانمال شکست خورد و نایب قهرمان شد. البته تیم استقلال در آن مسابقه به دلیل اعتراضی که به برخی از حواشی مسابقات داشت، در برخی اوزان بدون کشتی گیر در فینال حاضر شد تا اینگونه اعتراض خود را به گوش همگان برساند.

دارنده دو مدال طلای جهان اما در سال بعد با برنامه ریزی دقیق تری پا به لیگ برتر گذاشت و توانست تیم تحت هدایت خود با نام صنایع مازندران را مقتدرانه به مقام قهرمانی لیگ برساند.

پلنگ جویبار امسال هم با توپ پر پا به لیگ گذاشت و با نام بانک شهر توانست فینالیست شود. این تیم دقایقی قبل با برتری با نتیجه ۶ بر ۴ مقابل تیم قدرتمند انبوه سازان هوتن به برتری رسید تا حریف تیم پتروپالایش بلیش در فینال شود. حال باید منتظر ماند و دید که آیا یزدانی می تواند از عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر دفاع کند یا خیر؟

دیدار فینال لیگ برتر کشتی آزاد بین دو تیم بانک شهر و پتروپالایش بلیش تاکستان ساعت ۱۹ امروز (جمعه) در سالن هفتم تیر تهران برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *