خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

مهدی هاشمی: یک بار به من فرصت دهید تا خیلی چیزها را ثابت کنم

سید مهدی هاشمی-هیات کشتی قائمشهر-خانه کشتی
نویسنده:

حامد نوشادی

تاریخ :

1 بهمن 1399


ساعت :

۱۸:۰۰

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

مهدی هاشمی گلایه هایی نسبت به کادر فنی و مسئولان تیم هیئت کشتی قائمشهر و همچنین تیم ملی کشتی آزاد دارد.


خانه کشتیسید مهدی هاشمی، ملی پوش سابق تیم ملی کشتی آزاد ایران درباره شرایط حال حاضرش ابراز ناراحتی کرد و گفت:

تقریباً ده روز قبل از شروع دور برگشت لیگ برتر امسال با تیم هیات کشتی قائمشهر قرارداد بستم و در وزن کشی شرکت کردم. شب قبل از مسابقه به من گفتند که قطعا فردا کشتی می گیری، اما صبح هنگام گرم کردن گفتند صلاح نیست که کشتی بگیری. در مسابقه بعد از ظهر هم جلوی تیم اترک خراسان با اینکه در وزن من نماینده نداشت، کادر فنی به بنده اجازه ندادند که تا حداقل بعد از مدت ها بتوانم به روی تشک مسابقه بروم. 

وی ادامه داد:

هر وقت دلیل این نحوه برخورد را می‌پرسیدم، می گفتند که آمادگی نداری. ضمن اینکه بعد از گذشت یک ماه از لیگ هنوز طلبم را پرداخت نکردند و پاسخگوی تلفن های من هم نیستند. به نظرم دست های پشت پرده ای وجود داشت که نمی‌ خواستند من جلوی دوربین های صدا و سیما و مربیان تیم ملی کشتی بگیریم تا بلکه رقبایم  احساس خطر نکنند.

قهرمان نوجوانان آسیا در ادامه افزود:

اگه مسئولین از انتقادهایم ناراحت نمی شوند، باید عرض کنم همین امسال شرط حضور در انتخابی تیم ملی بزرگسالان این بود که حداقل باید عضو تیم ملی یا قهرمان کشور در سال گذشته باشی و یا اینکه در لیگ برتر از سوی کادر فنی انتخاب شده باشی. من هم به جای یک شرط، دو تا از این شرایط را داشتم. سال گذشته هم قهرمان اوپن بزرگسالان کشور شدم و هم عنوان اولی انتخابی تیم ملی امیدها را کسب کردم. ولی متأسفانه به بنده اجازه حضور در انتخابی تیم ملی بزرگسالان را ندادند. تنها انتظار من از مسئولین کشتی این است که به قوانینی که خودشان وضع کرده‌ اند احترام بگذارند.

این کشتی گیر جویباری در پایان گفت:

من سالیان سال بخاطر کسب مدال در آوردگاه جهانی تلاش کردم، اما متاسفانه در مسابقات جهانی سال ۲۰۱۶ در قرعه اول حریف کشتی گیر رژیم صهیونیستی شدم که بخاطر اقتدار کشورم حاضر نشدم کشتی بگیرم و تلاش های خودم را نادیده گرفتم. اما هیچکس من را ندید و انگار نه انگار که چنین اتفاقی افتاده است. با این حال توکلم به خداست. امیدوارم برای یک بار هم که شده به من فرصت داده شود تا خودم را ثابت کنم. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *