خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

طبق چرخه انتخابی؛ رحمان عموزاد هنوز المپیکی نشده است!

رحمان عموزاد خلیلی عکاس مجتبی شورمیج
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

20 دی 1402


ساعت :

۲۰:۳۵

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

قهرمان سابق جهان همچنان باید در چرخه انتخابی کشتی بگیرد و حضورش در المپیک قطعی نشده است.


اختصاصی خانه کشتیتورنمنت رنکینگ کرواسی از صبح امروز با رقابت‌های کشتی آزاد آغاز شده که در وزن ۶۵ کیلوگرم، رحمان عموزاد و عباس ابراهیم زاده برای نبرد بر سر دوبنده این وزن به روی تشک رفتند.

رحمان عموزاد در مصاف با قهرمان کشور در مرحله نیمه نهایی این تورنمنت، موفق به پیروزی و‌ صعود به فینال شد که این موضوع باعث ایجاد شک و شبهه در قطعیت حضور او در المپیک شود.

با وجود این بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی، رحمان عموزاد با وجود برتری مقابل عباس ابراهیم زاده به عنوان رقیب مستقیم خود، باید در مسابقات قهرمانی آسیا نیز کشتی بگیرد و در صورت کسب مدال در این مسابقات حضورش در المپیک را نهایی می‌کند.

بر اساس چرخه انتخابی، متن چرخه نوشته شده برای وزن ۶۵ کیلوگرم به شرح زیر است:

با توجه به‌ کسب سهمیه المپیک توسط رحمان عموزاد، چرخه انتخابی تیم‌ملی در این وزن به شرح زیر تعریف شده است:

۱- رحمان عموزاد از حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور معاف است.

۲- کادر فنی برای انتخاب ملی‌پوش این وزن موارد زیر را در نظر گرفته است:

– نفر اول رقابت های قهرمانی کشور به همراه رحمان عموزاد به یک تورنمنت بین المللی خارجی اعزام و با توجه به عملکرد فنی و نتایج آنها کادر فنی نفر اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا را مشخص خواهد کرد.

– در صورتی که رحمان عموزاد به رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام و در این مسابقات مدال کسب کند، ملی‌پوش این وزن در بازی های المپیک پاریس خواهد بود.

– در صورتی که نفر اول قهرمانی کشور به رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام شود و صاحب مدال طلا شود. عملکرد دو کشتی گیر در یک تورنمنت بین المللی و یا دیدار انتخابی فرد منتخب را مشخص خواهد کرد.

– در صورتی که نفر اول قهرمانی کشور به رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام شود و به مدال طلا نرسد، با توجه به کیفیت فنی مسابقات کادر فنی شرایط ملی پوش شدن منتخب این وزن در المپیک را مشخص می‌کند.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *