خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

عباس گادجی ماگومدوف: مجبور شدم لوزه هایم را جراحی کنم؛ برای قهرمانی کشور روسیه آماده می شوم

نویسنده:

مصطفی ذبیح زاده

تاریخ :

8 فروردین 1402


ساعت :

۱۵:۱۳

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

عباس گادجی ماگومدوف پس از پشت سر گذاشتن یک عمل جراحی، خود را آماده حضور در مسابقات قهرمانی کشور روسیه می کند.


اختصاصی خانه کشتی– عباس گادجی ماگومدوف، ستاره روس ها در وزن ۶۱ کیلوگرم کشتی آزاد که چندی پیش عمل جراحی را پشت سر گذاشته است، در گفتگو با یکی از رسانه های روسی از شروع تمریناتش برای حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی مشور روسیه خبر داد.

مشروح این کفتگو را در زیر می خوانید:

گویا عمل جراحی ات موفقیت آمیز بوده و حالا تمریناتت را از سر گرفتی، درست است؟

بله، اکنون حالم بهتر است و گلویم دیگر اذیتم نمی کند و اشتهایم برگشته. لوزه هایم چرک می کردند و عفونی می شدند، به همین دلیل احساس ناراحتی می کردم، درد داشتم و مجبور شدم حذفشان کنم. اکنون برای هفته دوم است که در کمپ تمرینی در سوچی در حال تمرین کردن هستم.

مسابقه بعدی ات لیگ پادوبنی خواهد بود. چه برنامه ای برای این رقابت ها داری؟ 

هنوز یک ماه تا برگزاری این مسابقه در آلماتی وقت دارم. در خانه در خاساویورت آماده این مسابقه خواهم شد. حریفم تایربیک ژوماشبک از قرقیزستان است، عملکرد او در مسابقات اخیر گویای همه چیز است. او سال گذشته در رده سنی زیر ۲۳ سال قهرمان آسیا شد و در مسابقات جهانی دوم شد، سپس در دو تورنمنت بین المللی و هر دو مبارزه در جام جهانی درخشان بود و امسال در مسابقات رنکینگ مصر مقام اول را کسب کرد. واضح است که حریفم سرسخت است و کار دشواری در پیش دارم. 

در خرداد ماه باید از عنوان قهرمانی خود در روسیه در وزن ۶۱ کیلوگرم دفاع کنی.

مسابقات قهرمانی روسیه در داغستان فوق العاده است! خوب به یاد دارم که در سال ۲۰۱۵ این مسابقات در کاسپیسک برگزار شد. آن سال در رده جوانان مسابقه دادم و قهرمان کشور شدم و به عنوان تماشاگر در مسابقات قهرمانی کشور بزرگسالان حضور داشتم. آن زمان جدال بین الیاس بکبولاتوف با سسلان رومانوف داغ بود. همچنین رقابت های جذاب بین گادجی ماگومدوف و تسابولوف و کاسوموف را به یاد دارم. مسابقات جذاب زیادی وجود داشت و من با تماشای آن ها آرزوی حضور در مسابقات قهرمانی کشور را در سر داشتم. من دوست دارم جلوی هوادارانمان بجنگم و از هر فرصتی برای این کار استفاده می کنم، قهرمانی روسیه با فضای خاص، جایگاه های پر از تماشاگر و مبارزات سازش ناپذیرش فوق العاده است. امیدوارم با شرایط خوبی به مسابقات قهرمانی کشور بیایم و مانند سه دوره قبل عملکرد خوبی داشته باشم.

آیا قبل از قهرمانی کشور در تورنمنت علی علی اف در کاسپیسک هم شرکت می کنی؟

من نیاز دارم که بیش از این ها مسابقه دهم تا شرایطم بهتر شود. بنابراین، به احتمال زیاد در مسابقات علی اف نیز شرکت خواهم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *