خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

عظیمی بهترین آزادکار جوان کشور شد

پوستر مبین عظیمی
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

20 بهمن 1401


ساعت :

۱۴:۳۹

منبع:

فدراسیون کشتی

مبین عظیمی به عنوان بهترین کشتی‌گیر مسابقات جوانان کشور انتخاب شد.


خانه کشتی– بر اساس نتیجه نظرسنجی صورت گرفته در صفحه فدراسیون کشتی محمد مبین عظیمی با به دست آوردن بیش از ۱۵ درصد آرای هواداران به عنوان بهترین کشتی گیر رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور انتخاب شد.

عظیمی در مسابقات کشوری در وزن ۹۲ کیلوگرم، موفق شد نتایج زیر را کسب کند؛

او ابتدا علی سبزی از مرکزی را با نتیجه ۱۱ بر صفر شکست داد، در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر صفر آرین حسنی از گیلان را مغلوب کرد و راهی مرحله یک‌ هشتم نهایی شد، در این مرحله مقابل امیررضا قربانعلی زاده از خراسان رضوی با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد، عظیمی در این مرحله ۱۱ بر ۱ حسین خسروی از توابع تهران را پشت سر گذاشت و راهی دیدار نیمه نهایی شد. عظیمی در این مرحله ۱۰ بر صفر آراین سجادی (سهمیه مازندران) را شکست داد و به فینال راه پیدا کرد. این آزاد کار کردستانی در دیدار نهایی سیدرضا هاشمی از مازندران را با نتیجه ۴ بر صفر از پیش رو برداشت و صاحب مدال طلا شد.

این نظرسنجی با حضور احمد محمد نژادجوان، شهداد خسروی، محمدرضا شاکری، محمدامین ادهمی، حسین محمد آقایی، فرزاد صفی جهانشاهی، هانی فلاح، محمد مبین عظیمی، ابوالفضل بابالو و امیرعلی پولادی که نفرات اول اوزان دهگانه این رقابت‌ها بودند در صفحه فدراسیون کشتی برگزار شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *