خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

علیرضا رضایی: تیم دانشگاه آزاد برای شرکت در لیگ تکمیل است

علیرضا رضایی
نویسنده:

کشتی آنلاین

تاریخ :

31 شهریور 1399


ساعت :

۱۸:۰۹

منبع:

تسنیم

سرمربی تیم کشتی دانشگاه آزاد گفت: با توجه به امکاناتی که داریم می‌توانیم یک هفته قبل از مسابقه در لیگ، بچه‌ها را دور هم جمع و تمرین کنیم.


خانه کشتی– علیرضا رضایی در مورد دستورالعملی که از سوی وزارت بهداشت برای برگزاری لیگ کشتی در نظر گرفته شده است، اظهار داشت:

دانشگاه آزاد مشکلی از این بابت ندارد. باید از همه نفرات‌مان تست کرونا بگیریم و با ارائه تست منفی، اجازه حضور در مسابقات را داریم.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد مشکلی بابت برگزاری تمرینات با اجرای پروتکل‌های بهداشتی ندارد، ادامه داد:

فضای لازم برای برگزاری تمرین و اردو را داریم. می‌توانیم با توجه به امکاناتی که داریم، یک هفته قبل از مسابقه بچه‌ها را دور هم جمع کنیم و برای رسیدن به هماهنگی بیشتر، تمرین کنیم.

رضایی در خصوص ترکیب کشتی‌گیران تیمش تصریح کرد:

خیلی وقت است که تیم‌مان تکمیل شده است. به خاطر شرایط کرونا، اینطور که پیداست ما می‌توانیم با ۲۰ نفر در محل برگزاری مسابقه حاضر شویم و از تیم‌ها خواسته شده که با تعداد کمتری در مسابقه حاضر شوند. طبق چیزی که به ما اعلام شده، فعلا قرار است دور رفت به صورت متمرکز برگزار شود.

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد امید در مورد احتمال برگزاری مسابقات جهانی ۲۰۲۰ صربستان نیز گفت:

واقعا نمی‌دانم چقدر امکان برگزاری این مسابقات وجود دارد. رقابت‌های زیر ۲۳ سال جهان که لغو شد و اتحادیه هم اعلام کرده که تا دهم مهرماه تکلیف برگزاری رقابت‌های بزرگسالان و جوانان جهان را مشخص خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *