خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

غیبت احتمالی دو آزادکار سرشناس در جام تختی و سرگیجه کادر فنی!

حسن یزدانی - علیرضا کریمی
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

1 خرداد 1402


ساعت :

۱۵:۰۸

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

دو آزادکار سرشناس احتمالا در جام تختی غایب خواهند بود.


اختصاصی خانه کشتی– مسابقات کشتی آزاد جام تختی روزهای ۴ و ۵ خرداد در ارومیه برگزار خواهد شد.

این مسابقات که چهارمین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد است، اهمیت بالایی برای کادر فنی دارد و اکثر ستاره‌های کشتی در آن حضور دارند.

با این وجود خبرهای رسیده حاکی از غیبت احتمالی دو عنوان دار جهان در این مسابقات، به دلیل مصدومیت است.

طبق اعلام خبرگزاری تسنیم، علیرضا سرلک در فاصله چند روز تا شروع این تورنمنت، دچار مصدومیت شده و مدارک پزشکی‌اش را تحویل فدراسیون داده.

هم‌چنین علیرضا کریمی، دارنده مدال نقره و برنز جهان و رقیب اصلی حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم هم دیگر کشتی‌گیری است که با مصدومیت مواجه شده و مدارک پزشکی خود را به کادر فنی ارائه داده است.

حالا با توجه به شرایط پیش آمده، در صورت غیبت احتمالی این نفرات ممکن است ساختار چرخه انتخابی دچار تغییراتی شود و کادر فنی را برای انتخاب ملی‌پوش اوزان ۵۷ و ۸۶ کیلوگرم دچار سرگیجه کند؛ باید دید آیا کادرفنی کشتی آزاد به این نفرات مجوز غیبت می‌دهد یا در صورت غیبت، از چرخه کنار گذاشته می‌شوند.

2 دیدگاه برای “غیبت احتمالی دو آزادکار سرشناس در جام تختی و سرگیجه کادر فنی!
  1. پلنگ کوهستان گفت:

    بگردم برار حسن آقا یزدانی رو که حریف نیومده فرار کرده ،همه بهانه است ،ولی من به عنوانی یک مازنی برای تیم خودم ببرهای مازندران بلیط گرفتم میخام ۱۲۰۰ کیلو متر برم ارومیه،زنده باد ببرهای مازندران،

  2. reza گفت:

    بودنشون تو چرخه خیلی خوبه و تنور مسابقات رو داغ می‌کنه اما انصافا از هیچکدوم از این دو نفر نمیشه انتظار طلای جهانی داشت.هیچکدوم کشتی‌گیر چهاردانگ هم نیستند، چه برسه شش‌دانگ.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *