خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

غیبت تزارها در کرواسی؛ لشکرکشی روسی الاصل ها به زاگرب!

عثمان نورماگمدوف
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

12 دی 1402


ساعت :

۲۱:۱۱

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

با وجود غیبت کشتی گیران کشور روسیه در مسابقات رنکینگ کرواسی، چند ستاره روسی الاصل در این تورنمنت به روی تشک خواهند رفت.


اختصاصی خانه کشتی– رقابت های کشتی تورنمنت رنکینگ کرواسی، روزهای ۱۰ تا ۱۴ ژانویه معادل ۲۰ تا ۲۴ دی ماه، به میزبانی پایتخت این کشور برگزار خواهد شد که این مسابقات که سوت آغاز فصل بین المللی کشتی در ۲۰۲۴ خواهد بود، با حضور مدعیان پرتعدادی برگزار می شود.

بر اساس اعلام برخی منابع روسی، کشتی گیران این کشور در اولین تورنمنت رنکینگ دار سال شرکت نخواهند کرد اما طبق معمول در غیاب مدعیان مطرح روسیه، ستاره های روسی الاصل این کشور با پرچم دیگر کشورها به روی تشک خواهند رفت.

در میان آزادکاران مطرح که نامشان در لیست اولیه منتشر شده از سوی اتحادیه جهانی آمده، نفراتی از جمله رمضان رمضانوف (۷۴ کیلوگرم بلغارستان)، عثمان نورماگمدوف (۸۶ کیلوگرم آذربایجان)، اسلام بازرگانوف (۵۷ کیلوگرم آذربایجان)، جبراییل گاجیف (۷۴ کیلوگرم آذربایجان)، موراد کوراماگمدوف (۷۴ کیلوگرم مجارستان) و ماگومد رمضانوف (۸۶ کیلوگرم بلغارستان) حضور دارند.

گفتنی است در بین این نفرات، رمضانوف و عثمان نورماگمدوف پیش از این در اوزان غیر المپیکی حضور داشتند اما حالا برای کسب بلیت المپیک به یک وزن پایین تر آمده اند.

یک دیدگاه برای “غیبت تزارها در کرواسی؛ لشکرکشی روسی الاصل ها به زاگرب!
  1. A گفت:

    عثمان‌نورماگمدوف‌کشتیگیرخوبیه‌تو۷۹ک.سادکوهی‌ونخودی‌رابرده‌وحالاآمده‌تاوزن۸۶ک.هم‌خودی‌نشون‌بده،وطلای‌این‌وزن‌روهم‌بگیره،اگراودرالمپیک‌‌قبل‌ازفینال‌باتیلورکشتی‌بگیره،واقعاهیجان‌انگیزخواهدبودچون‌هر۲مغروربکشتیاشونن‌وامیدواریم‌قرعه‌اوبامانیافتدک‌درآنصورت‌کشتی‌سختی‌خواهدبودالبته‌فعلادر،زاگرب‌کرواسی‌عثمان،والنسیا،وفایی‌پور،پونیاک،قدرتمندترینهای۸۶ک،هستن،تاچه‌پیش‌بیایدفقط‌خدامیداندومنتظرمیمانیم،تاببینیم‌کدامیک‌آماده‌تروبانفستر،بی‌باک‌وجسورتر،روی‌تشک‌خواهدرفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *