خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

فوبیای ثانیه های پایانی مجتبی گلیج مقابل محمدحسین محمدیان (عکس)

نویسنده:

مصطفی ذبیح زاده

تاریخ :

27 آبان 1401


ساعت :

۲۱:۴۱

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

مجتبی گلیج باز هن در ثانیه های پایانی کشتی را به حریف سنتی اش واگذار کرد.


اختصاصی خانه کشتی– به جرات می توان گفت تعیین کننده ترین کشتی دیدار نیمه نهایی بین دو تیم انبوه سازان هوتن و بانک شهر، کشتی وزن ۹۷ کیلوگرم بین مجتبی گلیج و محمدحسین محمدیان بود. دوئلی که در آن کارشناسان و کشتی دوستان شانس دو کشتی گیر را برای پیروزی برابر می دانستند و نتیجه آن می توانست نتیجه تیمی مسابقه را تعیین کند.

در این رقابت نزدیک در حالی که گلیج تا ده ثانیه به پایان کار با نتیجه دو بر یک جلو بود، محمدیان با یورش خود به سمت پاهای گلیج، او را وادار به عقب نشینی کرد تا با خارج شدن پای گلیج از تشک مسابقه، نتیجه با حساب دو بر دو به سود محمدیان خاتمه یابد.

گلیج پیش از این، در انتخابی تیم ملی نیز در حالی که از محمدیان پیش بود، در ثانیه های پایانی کشتی را به او واگذار کرد تا شانس حضور در مسابقات جهانی صربستان را از دست بدهد.

4 دیدگاه برای “فوبیای ثانیه های پایانی مجتبی گلیج مقابل محمدحسین محمدیان (عکس)
  1. محمد گفت:

    وزن نودوهفت رو باید در اختیار امثال اذرپیرا و فیروزپور دونست،مجتبی هولیج فقط هل میده

  2. محمد گفت:

    تابلوئه دیدگاه قبلی از طرفدارا یا خود علی شعبانیه😂😂😂

  3. محمد گفت:

    تابلوئه دیدگاه قبلی از طرفدارا یا خود علی شعبانیه😂😂😂

  4. رضا گفت:

    متاسفانه نه گلیج و نه محمدیان در این وزن برای ما در مسابقات بین‌المللی مدال خوشرنگی نخواهند آورد. محمدیان که فرصت مطرح کردن خودش رو در المپیک به راحتی با باخت به یک کشتی گیر معمولی از دست داد و با بهانهٔ اینکه همهٔ بچه‌ها در المپیک آماده نبودند اون باخت توجیه شد. اما مدت زیادی بعد المپیک هم فرصت داشت تا پیشرفت کنه و حداقل در جهانی که سعداله‌ف هم توش حضور نداشت یک طلای جهان بگیره، اما طلای جهان که هیچ، دوباره باخت‌هایی داد در حد باخت به اودیکادزه.
    از طرف دیگه گلیج هم هیچ پیشرفتی تو کشتیش دیده نمیشه. از اول تا آخر فقط هل میده. گلیج بیشتر به درد ورزش‌هایی مثل هل دادن خودرو یا کشیدن قطار و اینها میخوره تا کشتی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *