خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

فوری؛ ادعای خبرگزاری های روسیه؛ بازگشت تزارها به مسابقات جهانی؟

کوربانوف روسیه
نویسنده:

محسن اخلاقی

تاریخ :

30 تیر 1402


ساعت :

۲۰:۰۲

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

بر اساس ادعای خبرگزاری های کشور روسیه، تیم ملی جوانان این کشور در مسابقات جهانی حاضر خواهد شد.


اختصاصی خانه کشتی– آخرین حضور روسیه در مسابقات جهانی کشتی به رقابت های جهانی ۲۰۲۱ اسلو بر می گردد؛ جایی که آزاد و فرنگی کاران این کشور به روی تشک رفتند و پس از آن با وقوع حمله نظامی روسیه به اوکراین، ورزشکاران این کشور از حضور در میادین بین المللی منع شدند.

با محرومیت روسیه از حضور در مسابقات بین المللی کشتی در سال گذشته، مسئولان ورزش این کشور رایزنی برای بازگشت به مسابقات به خصوص در سال ما قبل المپیک را آغاز کردند و حالا به نظر می رسد این لابی گری ها جواب داده است.

بر اساس ادعای خبرگزاری های کشور روسیه، کشتی گیران این کشور با حضور در مسابقات جوانان جهان رسما به روی تشک بر می گردند. بر اساس این ادعا، کشور لهستان که پیش از این میزبان مسابقات جهانی بوده، به دلیل ندادن ویزا به کشتی گیران روسیه میزبانی را از دست داده و اتحادیه جهانی میزبانی را به کشور اردن داده است. تغییر کشور میزبان از سوی اتحادیه جهانی کشتی، بدین معناست که اتحادیه علاقمند است تا حضور روس ها در میادین بین المملی کشتی تداوم داشته باشد.

گفتنی است پیش از این قرار بود کشتی گیران روسیه در مسابقات جوانان اروپا در اسپانیا هم شرکت کنند که میزبان به روس ها ویزا نداد و اتحادیه جهانی فرصت کافی برای تغییر میزبان نداشت اما حالا قرار است روس ها در مسابقات جوانان جهان کشتی بگیرند و نام ملی پوشان آن ها در لیست نفرات مسابقات نوجوانان جهان در ترکیه هم دیده می شود.

حالا باید منتظر ماند و دید آیا ادعای منابع روسی به حقیقت می پیوندد و کشتی گیران روسیه به میادین بر می گردند یا همچنان محرومیت آن ها ادامه خواهد داشت؟

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *