خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

قهرمان جهان مهمان ملی‌پوشان ایران شد

نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

10 مرداد 1401


ساعت :

۱۳:۰۷

منبع:

تسنیم

ختاگ تسابولوف قهرمان صاحب‌نام روسی الاصل که در مسابقات جهانی امسال برای صربستانی‌ها کشتی خواهد گرفت، برای پیگیری تمریناتش به تهران سفر کرده است.


خانه کشتی– این روزها کمپ تیم‌های ملی کشتی چندین میهمان خارجی دارد. چند کشتی‌گیر اسپانیایی به همراه مربی‌شان به تهران آمده‌اند تا از امکانات اردویی ایران استفاده کرده و تمرین مشترکی با قهرمانان کشتی کشورمان داشته باشند.

همچنین ختاگ تسابولوف دارنده مدال طلای مسابقات جهانی ۲۰۱۴ و مدال نقره مسابقات جهانی ۲۰۱۷ نیز به ایران آمده تا تمریناتش را در کمپ تیم‌های ملی دنبال کند.

این کشتی‌گیر روسی‌الاصل که در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ بلگراد در وزن ۷۴ کیلوگرم برای تیم ملی صربستان روی تشک خواهد رفت، در کمپ تیم‌های ملی با کشتی‌گیران کشورمان تمرین مشترک انجام خواهد داد.

مسابقات جهانی ۲۰۲۲ طی روزهای ۱۹ تا ۲۷ شهریور در صربستان برگزار می‌شود.

بعد از مرمت، بازسازی و تجهیز خانه‌های کشتی تاکنون کشتی‌گیران خارجی زیادی برای تمرین و اردوی مشترک به ایران آمده‌اند.

کمپ تیم‌های ملی کشتی ایران اکنون یکی از بهترین کمپ‌های تمرینی کشتی دنیاست که کشتی‌گیران و تیم‌های خارجی با پرداخت دلاری می‌توانند در این کمپ تمرینات‌شان را دنبال کنند.

یک دیدگاه برای “قهرمان جهان مهمان ملی‌پوشان ایران شد
  1. اسمعیل گفت:

    چقدر خوب ایکاش سایر فدراسیونها از جمله فوتبال هم شرایطی را برای باشگاههای اروپایی در کیش مهیا میکرد تا این تیمهای اروپایی برای اردو زدن در زمستان به این جزیره بیان و کسب و کار هتلها رونق پیدا کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *