خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

مامیاشویلی: امیدوارم ایران در مسابقات ما در پاییز شرکت کند؛ آغوش ما به روی همه باز است

میخائیل مامیاشویلی، رئیس فدراسیون کشتی روسیه
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

13 خرداد 1401


ساعت :

۱۹:۱۶

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

فدراسیون کشتی روسیه، قصد دارد دومین مرحله از لیگ پادوبنی را در پاییز برگزار کند.


اختصاصی خانه کشتی– پس از تحریم کشتی روسیه از سوی اتحادیه جهانی کشتی، و محرومیت آن ها از حضور در مسابقات بین المللی، فدراسیون کشتی این کشور به تکاپو افتاد تا یک تورنمنت داخلی و با کیفیت را برگزار کند تا از این طریق، هم به درآمدزایی کشتی گیران کمک شود و هم با حضور در مسابقات، آمادگی آن ها پایین نیاید.

اولین دوره لیگ پادوبنی اواخر ماه گذشته در مسکو برگزار شد که اکثر ستاره های کشتی آزاد و فرنگی روسیه، در این مسابقات حاضر بودند و تنها نفرات معدودی مانند عبدالرشید سعداله یف در این لیگ شرکت نکردند.

حالا میخائیل مامیاشویلی، رئیس فدراسیون کشتی روسیه خبر از برگزاری دومین دوره این مسابقات در پاییز داده است.

مامیاشویلی درباره برگزاری دوره بعدی این مسابقات گفت:

برای برگزاری دومین دوره مسابقات لیگ کشتی حرفه ای ایوان پادوبنی، در پاییز درخواست داده ایم. با در نظر گرفتن تجربه برگزاری اولین دوره این مسابقه، از جمله بررسی نقاط ضعف، تلاش می کنیم تا دومین دوره را سازماندهی کنیم.

او افزود:

امیدوارم کشتی گیران خارجی هم در این مسابقات شرکت کنند. ما می خواهیم یک رویداد دیدنی و با کیفیت را برگزار کنیم که امیدوارم ورزشکاران دیگر کشورها، از جمله کشورهای اروپایی، ایران، مغولستان و سایر کشورها هم در این مسابقات حاضر شوند. آغوش ما به روی همه آن ها باز است.

بیشتر بخوانید

                      *کدام کشورهای خارجی در جام تختی شرکت می‌کنند؟

بر این اساس، قرار است این مسابقات در روزهای ۱۳ تا ۱۵ اکتبر برگزار شود.

رئیس فدراسیون کشتی روسیه در ادامه گفت:

مسکو به عنوان شهر اصلی برگزاری این مسابقات در نظر گرفته شده است. اما در اوایل ماه ژوئیه، یک نشست با رهبران مناطق می گذاریم تا با آن ها مشورت کنیم. همچنین باید از کمیته المپیک و وزارت ورزش روسیه برای همه حمایت های آن ها تشکر کنم که در چنین شرایطی، به ما کمک کردند با برگزاری این مسابقه، روحیه رقابتی را در بین ورزشکاران ایجاد و حفظ کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *