خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

مامیاشویلی: سیداکوف یک اوستیایی بزرگ است؛ ممدوف مقابل عموزاد فوق العاده بود

میخائیل مامیاشویلی
نویسنده:

مصطفی ذبیح زاده

تاریخ :

3 مهر 1402


ساعت :

۲۰:۴۷

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

میخائیل مامیاشویلی، رییس فدراسیون کشتی روسیه درباره عملکرد تیم کشتی ازاد این کشور در مسابقات جهانی توضیح داد.


اختصاصی خانه کشتی– پس از پایان مسابقات جهانی بلگراد، میخائیل مامیاشویلی درباره عملکرد آزادکاران این کشور در مسابقات جهانی توضیحاتی داد که در زیر می خوانید:

مامیاشویلی درباره نمایش درخشان احمد عثمانوف و زائوربک سیداکوف و کسب مدال طلای جهان، گفت:

برای عثمانوف کسب اولین مدال جهان خیلی مهم بود و حالا این مدال طلاست. احمد درخشان ظاهر شد و حتی یک ثانیه هم اجازه نداد کسی به برتری او مقابل رقبا شک کند. سیداکوف یک اوستیایی و یک روس بزرگ است. قهرمانی در شخصیت او نهادینه شده و این فاکتور لحظه ای از او جدا نمی شود.

رئیس فدراسیون کشتی روسیه درباره عملکرد سنگین وزن جوان تیم ملی کشتی آزاد روسیه و همچنین کسب مدال برنز جهان توسط شامیل ممدوف در مسابقات جهانی گفت:

عبدالله کربانوف تازه ۲۱ سال دارد و کارهای زیادی باید انجام دهد. او مدال نگرفت اما سهمیه المپیک را کسب کرد. او در عین جوانی با بزرگانی همچون پتریاشویلی مسابقه داد و تجارب زیادی کسب کرد. شامیل ممدوف پیش از این در سال ۲۰۲۱ در مسابقات نوجوانان جهان شرکت کرد و اکنون دیدید که در مسابقات جهانی بزرگسالان مقابل کشتی گیر قدرتمند ایرانی عملکرد خیره کننده ای داشت و جواز المپیک را نیز کسب کرد.

مامیاشویلی در پایان درباره اخذ ۴ سهمیه المپیک از شش وزن موجود توضیح داد:

همیشه از ما بیشترین انتظارها را دارند. اما شرایط ما را باید درک کنید. تا همین اواخر نمی دانستیم که می توانیم در مسابقات جهانی شرکت کنیم یا خیر. ما در حال حاضر در اوزان ۸۶ و ۹۷ کیلوگرم سهمیه المپیک نداریم اما من مطمئنم علاوه بر کسب سهمیه در این اوزان، در المپیک هم درخشان ظاهر خواهیم شد. البته هنوز بلاتکلیفی ما تمام نشده و نمی دانیم که می توانیم در المپیک باشیم یا خیر. کل جهان از بازگشت روس ها به کشتی استقبال کردند. ما وظیفه داریم که خود را برای المپیک آماده کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *