خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

مامیاشویلی شمشیر را از رو بست؛ تزارها قید المپیک را می زنند؟

میخائیل مامیاشویلی، رئیس فدراسیون کشتی روسیه
نویسنده:

خانه کشتی

تاریخ :

18 فروردین 1403


ساعت :

۱۸:۵۳

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

خانه کشتی– رییس فدراسیون کشتی روسیه درباره محرومیت کشتی گیران این کشور از حضور در گزبنشی المپیک گفت:

حق افراد قوی و منصف این است که بر دیگران مسلط شوند و رهبری کنند. حق قانونی اول بودن، قهرمان شدن، در مسابقاتی که قوی ترین ها گرد هم آمده اند، نه تنها حق، بلکه وظیفه ورزشکار روسی است که نسل به نسل توسط کشتی گیران شوروی و سپس روسی منتقل می شود.

او ادامه داد:

تیم فعلی ما یک تیم چند ملیتی واقعی است، روس ها، داغستانی ها، چچنی ها و… و کاپیتان تیم ما، قهرمان دو دوره المپیک، تانک روسی، عبدالرشید سعدالله اف جانشین شایسته ای برای قهرمانان تاریخی ماست.

مامیاشویلی درباره عدم حضور سعدالله اف در مسابقات گزینشی باکو گفت:

عبدالرشید سعدالله اف مایه افتخار ورزش روسیه است، میهن پرست روسیه، ورزشکاری که پرچم روسیه را بار ها در میادین مختلف ورزشی در هنگام سرود فدراسیون روسیه برافراشته است و هیچ سوالی در این مورد وجود ندارد و نمی تواند وجود داشته باشد.

او افرود:

اکنون دست کشیدن از رقابت مانند تسلیم شدن در برابر دشمن است. این هم یک نبرد است، این هم یک جنگ است. ما در اندیشه خود برای پیروزی متحد هستیم، هر کسی در جای خود و در وظیفه خود، همه از دستور فرمانده کل قوا ولادیمیر ولادیمیرویچ پوتین پیروی می کنند!

رییس فدراسیون کشتی روسیه در پایان گفت:

فدراسیون کشتی روسیه به طور کامل از سیاست های رئیس جمهور روسیه حمایت می کند و کشتی گیران روسی امکان حضور در بازی های المپیک را بررسی خواهند کرد تا ثابت کنند که با وجود همه سختی ها، محدودیت ها و تحریم ها، تلاش برای مدال های ورزشی بین المللی همچنان ادامه خواهد داشت. اما برای تصمیم گیری در مورد شرکت در بازی های المپیک، ابتدا باید حق حضور در آنجا را به صورت ورزشی کسب کنید، کاری که کشتی گیران روسی امروز در یک تورنمنت مجاز انجام می دهند. من می خواهم تاکید کنم که در حال حاضر صحبت از حضور در المپیک نیست، بلکه در مورد کسب حق حضور در المپیک صحبت می کنیم و پس از آن تصمیم می گیریم که آیا در مسابقات شرکت کنیم یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *