خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

ماگومدحبیب کادی ماگومدوف: به دلیل جراحی زانو نتوانستم در قهرمانی بلاروس حاضر شوم؛ دو هفته دیگر می توانم تمرینات را آغاز کنم

نویسنده:

خانه کشتی

تاریخ :

28 دی 1400


ساعت :

۱۶:۵۲

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

ماگومدحبیب کادی ماگومدوف دلیل غیبتش در مسابقات قهرمانی کشور بلاروس را بازگو کرد.


اختصاصی خانه کشتی– ماگومدحبیب کادی ماگومدوف، ستاره روسی الاصل کشتی آزاد بلاروس و نایب قهرمان المپیک توکیو در گفتگویی از دلایل غیبتش در مسابقات قهرمانی کشور بلاروس صحبت کرد که در زیر می خوانید:

– مسابقات قهرمانی بلاروس برگزار شد و شما در این رقابت ها حاضر نبودید، دلیلش چیست؟

قصد داشتم در این مسابقات در وزن ۷۹ کیلوگرم مبارزه کنم، اما حدود یک هفته قبل از شروع آن، زانویم شروع به ورم کرد. پزشکان گفتند که یک روند التهابی وجود دارد و به احتمال زیاد لازم است یک عمل کوچک انجام شود. درست یک روز قبل از شروع مسابقات آن را عمل کردم و بخیه زدم و باید هر روز زخم را تمیز و پانسمان می کردم.

پس الان تو بیمارستان هستی؟

نه، هر چند باید در بیمارستان می ماندم. اما به طور ویژه زودتر از موعد مقرر مرخص شدم

– فکر می کنید چه زمانی بتوانید به تشک کشتی برگردید؟

فکر می کنم تا دو هفته دیگر شروع کنم به آرام دویدن و بعد تمرین کنم. دکترها می گویند همه چیز خوب است و من هم احساس خوبی دارم. هیچ چیز جدی و حادی اتفاق نیفتاد، فقط یک زخم ناخوشایند بود.

– اگور آکولیچ قهرمان وزن شما شد، در مورد او چه می توانید بگویید؟

راستش را بخواهید انتظار داشتم او اول شود. هنوز با هم مسابقه نداده ایم، اما چندین بار با هم تمرین کردیم. ایگور بسیار سخت کوش و منظم است. این قهرمانی را به او تبریک می گویم.

– آیا برای حضور در مسابقات قهرمانی اروپا بین تو و ایگور مسابقه ای برگزار می شود؟

هنوز در این مورد با کادر فنی صحبت نکرده ایم. فکر می کنم در اردوهای آماده سازی مسابقه ای را ترتیب دهند و یا در یکی از تورنمنت های بین المللی ما را محک بزنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *