خانه کشتی | رسانه تخصصی کشتی

شعار سایت

محسن نژاد به دنبال جبران کابوس سال قبل؛ دومین پسر خانواده در راه مدال جهانی (عکس)

مهدی محسن نژاد
نویسنده:

امیررضا احمدی

تاریخ :

15 شهریور 1402


ساعت :

۲۱:۳۰

منبع:

اختصاصی خانه کشتی

مهدی محسن نژاد به دنبال جبران اشتباه سال گذشته و رسیدن به مدال جهانی است.


اختصاصی خانه کشتی– سال گذشته وقتی مهدی محسن نژاد به عنوان نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران به صربستان اعزام شد، خیلی ها منتظر بودند تا او به روی سکو برود و شروع طوفانی خودش هم حکایت از این موضوع داشت، اما یک نوسان و اشتباه توام کم تجربگی کار دست او داد و مدال جهانی از دستش لیز خورد.

با این وجود مهدی امسال همچنان پر انگیزه مسیر خود را ادامه داد و در تورنمنت های مختلفی به میدان رفت که اگر چه ابتدا با نوسان بود و نتوانست نظر کادرفنی را جلب کند، اما نهایتا مسافر بلگراد شد تا حالا تنها به دنبال جبران کابوس ۲۰۲۲ باشد.

برادر بزرگ تر خانواده محسن نژاد که چندی پیش برادر کوچکترش احمدرضا به طلای جوانان جهان رسید، می تواند با رسیدن به مدال جهان یک رکورد جدید را هم ثبت کند و نام خودش را در کنار برادرانی همچون گرایی و… قرار دهد که هر دو برادر در یک سال به مدال رسیدند.

محسن نژاد در قهرمانی آسیا با شکست مقابل حریف قزاق حذف شد و در ادامه در تورنمنت رنکینگ قرقیزستان به برنز رسید تا ملی پوش ایران شود؛ با این وجود نفر ششم رنکینگ اتحادیه جهانی در این وزن، برای رسیدن به سکو همچنان رقبای قلدری همچون کرم کمال ترکیه ای، ادموند نازاریان از بلغارستان، ژولامان شارشنبکوف از قرقیزستان، و ممدلی آذربایجانی دارد که باید خود را برای جنگی تمام عیار با آن ها آماده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *